Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Coastal Adventures på
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Kompisgjeng på 8 stk som var ute og koste oss på coasteering i havgapet på nordre eigerøyn. Bra med sjø gjorde opplevelsen ekstra spennende, og vi fikk virkelig brynt oss på en trygg og god måte mot naturkreftene! Kjekke og dyktige guider som satte sitt preg på turen! Anbefales for alle!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, glennmo
Anmeldt 2. august 2020
Anmeldelse av: coasteering

En knall kjekk dag i Egersund. Dyktige og oppmerksomme guider gjorde dette til en flott opplevelse for alle. Passer godt for ungdom og voksne, prinsessen på 6 år hadde også en super dag. Takk for oss!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Solvi80
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler sterkt denne turen! Spennende hopp fra klipper, vandring i grotter, bading i hav, vandring langs lyst og interessante fakta og fortellinger om omgivelsene! Passer like godt for barn, unge og voksne

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, paalasle
Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk morro. Anbefaler dette til både jobb, venner og familieturer. Dette gjør eg gjerne igjen

Takk, 374espenk
coastaladventures, Public Relations Manager på Coastal Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2019

Velkommen skal du være :)

Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Anbefales for alle som vil ha en ny, morsom og spennende erfaring med det våte element. Trygg og god ledelse av hele turen.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Sirikvern