Foto tur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Coastal Adventures på
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

En opplevelsesrik opplevelse med god guide, Veronica, som hadde god kunnskap om Skarvøya. En blanding av fjellklatring og bading.

1  Takk, Flyer62965493523
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Topp opplevelse for både voksne og barn! Vi hadde det helt utrolig gøy og guiden vår Erik loset oss trygt igjennom coasteering i Egersunds havgap. Turen ble tilpasset vårt behov og hva vi turte og alle hadde det vanvittig gøy!
Anbefales!

1  Takk, Benita L
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vår familie (2voksne og to barn (9 og 12 år) hadde en super tur med vår kjempeflinke guide Erik. Skikkelig ruskevær ga en morsom rib-tur ut. Deretter spennende og utg akkurat passe utfordrende «bading»/klyving. Barna storkoste seg! En ypperlig aktivitet en dag været ikke er helt topp

1  Takk, Anders H
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Hoppe i havet med Coastal Adventures passer for alle. Jeg klarte det da klarer de fleste det.
Vi fikk briefing og utdeling av utstyr før vi gikk samlet ned til havna.
Vel ombord i båten dro vi utover mot havgapet. Ankret opp i en lun vik og der begynte vi rundturen i Egersund sin skjærgård. Spennende og hoppe fra svabergene. Vi gikk en del over land og hoppet uti for å komme videre til neste holme. Vi gikk i gjennom en ravine og der var Egersund sitt svar på Kjeragbolten. Vi fikk utfordret oss selv og turte hoppe fra høyere svaberg. De unge sterke med saltoer så klart. Trygg og god hjelp for oss gamle fra dyktige ansatte.
Etter ett par timer med lek og moro satte vi kursen tilbake til Egersund.
Anbefaler på det varmeste og det var ikke kaldt.

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, 2nil
Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

Coasteering tur med litt bølger og flinke guider. En spennende opplevelse selv om du er godt kjent i området!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, h_kons35