Foto tur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Coastal Adventures på
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Coasteering i Egersund var en kjempekul opplevelse! Fikk utfordret oss på høye hopp og lærte masse. Veldig flinke guider!

Takk, Curious46258716205
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

SUP kurs med tur

Fantastisk trygg og tålmodig instruktør som ventet på oss.

Fikk god oppfølging gjennom hele opplevelsen og absolutt valuta for pengene.

Anbefalles

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, 379gudrunn
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

En opplevelsesrik opplevelse med god guide, Veronica, som hadde god kunnskap om Skarvøya. En blanding av fjellklatring og bading.

1  Takk, Flyer62965493523
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Topp opplevelse for både voksne og barn! Vi hadde det helt utrolig gøy og guiden vår Erik loset oss trygt igjennom coasteering i Egersunds havgap. Turen ble tilpasset vårt behov og hva vi turte og alle hadde det vanvittig gøy!
Anbefales!

1  Takk, Benita L
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vår familie (2voksne og to barn (9 og 12 år) hadde en super tur med vår kjempeflinke guide Erik. Skikkelig ruskevær ga en morsom rib-tur ut. Deretter spennende og utg akkurat passe utfordrende «bading»/klyving. Barna storkoste seg! En ypperlig aktivitet en dag været ikke er helt topp

1  Takk, Anders H