“Knallbra fiske suppe”
Anmeldelse av Biblioteket

Biblioteket
Vurdert som nr. 8 av 21 Restauranter i Egersund
Beskrivelse: Mødeplassen på torge i Egersund. Restaurant og kaffe og cocktailbar midt på torge i Egersund. Vi serverer også fantastisk fiskesuppe med lokale råvarer.
Anmeldt 10. juli 2021

Knall god fiskesuppe, men litt sur å krass betjening. Men men maten fint tilberedt å flere av rettene såg bra ut. Mye folk så lurt å bestille bord

Takk, Adriatwin640slb

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Biblioteket, så også på

Egersund, Eigersund

Har du vært i Biblioteket? Del dine erfaringer!