“Gå forbi - finn noe annet!”
Anmeldelse av Biblioteket

Biblioteket
Vurdert som nr. 8 av 21 Restauranter i Egersund
Beskrivelse: Mødeplassen på torge i Egersund. Restaurant og kaffe og cocktailbar midt på torge i Egersund. Vi serverer også fantastisk fiskesuppe med lokale råvarer.
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi ventet over 35 minutter etter å ha bestilt fiskesuppe uten å se snurten av en servitør. Det var på dette tidspunktet få gjester. Etterlyste maten først etter 20 minutter uten at det resulterte i noe. Vi annulerte bestillingen og gikk. Ingen beklagelse fra hun som betjente kassen. Frister ikke å prøve igjen. Alt virket veldig uprofesjonelt

1  Takk, GrandTour168225

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Stopp for lunsj en tidlig søndag ettermiddag. Fikk bord ute i finværet. Bestilling og betaling med telefonen. Ok kyllingsalat gjorde jobben. Ikke håndsprit å se. Og ingen rengjøring av bord mellom gjestene.

Takk, bjornt1959
Anmeldt 10. juli 2021

Knall god fiskesuppe, men litt sur å krass betjening. Men men maten fint tilberedt å flere av rettene såg bra ut. Mye folk så lurt å bestille bord

Takk, Adriatwin640slb
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Biblioteket, så også på

Egersund, Eigersund

Har du vært i Biblioteket? Del dine erfaringer!