“Avslått bordbestilling”
Anmeldelse av Biblioteket

Biblioteket
Vurdert som nr. 7 av 21 Restauranter i Egersund
Beskrivelse: Mødeplassen på torge i Egersund. Restaurant og kaffe og cocktailbar midt på torge i Egersund. Vi serverer også fantastisk fiskesuppe med lokale råvarer.
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord- fått godkjent reservasjon- så ble denne kansellert flere timer etterpå, da det likevell ikke var bord!!!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Departure44523403608

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Flott sted i Egersund med smilende og blid betjening og himla godt rekesmørbrød, kyllingsalat og scampisalat. Ble veldig overasket da vi leste tidligere vurderinger av denne restauranten i etterkant av måltidet vårt. Vi ble møtt av superhyggelig betjening og kan ikke annet enn å rose maten vi fikk opp i skyene. Vi besøkte Biblioteket med hund, og det aller første vi fikk i det vi satt oss ned, var vann til denne. Uoppfordret. Det skjer særdeles sjeldent på andre steder vi har besøkt. All skryt til Biblioteket. Vi koste oss masse, og kommer gjerne igjen. Anbefales!

2  Takk, The_Gooses2
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi ventet over 35 minutter etter å ha bestilt fiskesuppe uten å se snurten av en servitør. Det var på dette tidspunktet få gjester. Etterlyste maten først etter 20 minutter uten at det resulterte i noe. Vi annulerte bestillingen og gikk. Ingen beklagelse fra hun som betjente kassen. Frister ikke å prøve igjen. Alt virket veldig uprofesjonelt

1  Takk, GrandTour168225
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Stopp for lunsj en tidlig søndag ettermiddag. Fikk bord ute i finværet. Bestilling og betaling med telefonen. Ok kyllingsalat gjorde jobben. Ikke håndsprit å se. Og ingen rengjøring av bord mellom gjestene.

Takk, bjornt1959
Anmeldt 10. juli 2021

Knall god fiskesuppe, men litt sur å krass betjening. Men men maten fint tilberedt å flere av rettene såg bra ut. Mye folk så lurt å bestille bord

Takk, Adriatwin640slb

Reisende som så på Biblioteket, så også på

Egersund, Eigersund

Har du vært i Biblioteket? Del dine erfaringer!