eDreams
FindHotel
Agoda.com
Etrip
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Betalte bare 425 kr for en liten hytte. Men man fikk virkelig ikke mer enn man betalte for.
Køyeseng med alt for myke skummadrassser.
Står at man skal vaske ut etter seg, men det har tydeligvis ikke blitt sjekket etter forrige gjest. Gulvet var full av sand, kjøleskap og skap klissete og tydelig ikke vasket over. Litt i behagelig mht Corona.
Da jeg påpekte at det ikke var bra vasket, sa damen i informasjoen: jaja bare ikke vask du heller
Grei fellesdusj.

Takk, merethe2019
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Fire voksne på bobiltur i Sør-Norge. Overnatting i Egersund. Denne campingplassen var virkelig flott. Veldig rent og pent og særdeles hyggelig betjening. Eneste minus var noe trafikkstøy om morgenen, men sov i ro gjorde susen. Anbefales

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 458psj
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Lite imøtekommende i resepsjonen, ga ingen info muntlig, lite serviceminded. Renholdet kunne vært bedre....Bortsett fra damene som delte ut sengetøy, de var blide. Er du gjest her pass på å lese all info, for det forventer de som driver stedet at du gjør!!!

Takk, OnAir738813
Anmeldt 1. juli 2020

Hyttene i seg selv er moderne og hyggelige. Plassen gir en god form for ro.
Det var derimot ikke reint i vår hytte da vi kom! Håndtaket på kjøleskapet var klissete, kaffetrakteren var dekt av gammel kaffe (inkludert selve kolben), gulvet var fullt av støv og tydelig ikke vasket.
Da vi åpnet gardinene var vinduskarmen støvete og full av døde insekter.
Da vi skulle legge og å lese oppdaget vi at den ene lyspæren var gåen, som ikke er noe stort problem, så vi ringte for å få den byttet. Da ble vi møtt av en utrolig uhyggelig mann som var avvisende og frekk. Service er ikke noe de tilbyr her, selv om vi krever lite.
Selv om de har gode fasiliteter og hyggelige omgivelser vil vi ikke anbefale noen å leie hytte her.
Det er rett og slett for dårlig service og vask, som gjør opplevelsen ubehagelig.

Takk, Turistinorge
Anmeldt 14. august 2019

Vi var to voksne og en hund som overnattet i telt. Helt Ok mottagelse da vi kom, men kunne kanskje smilt litt og vært litt mer hyggelig/engasjert. Virker som de er litt negative til hunder for fikk beskjed med en gang ved ankomst om at den måtte være i bånd hele tiden og ikke stå å bjeffe. Henger også plakater overalt om at hunder ikke har adgang og om at de må være i bånd. Hadde tenkt å spille minigolf. Så at hunder ikke hadde adgang her heller og spurte pent om vi kunne binde hunden i en benk i umiddelbar nærhet av banen så vi så han. Fikk klar beskjed om at det ikke var greit og at hunden i såfall måtte bindes på utsiden av gjerdet( noe som gjør at vi ikke ser hunden og dermed syntes at det er ugreit).
Pluss at dusj er gratis. Midt på treet opplevelse av stedet.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Monica F