eDreams
Agoda.com
FindHotel
Etrip
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Grei camping, åpent ganske sent! Men litt vel nærme veien, vi lå i telt så ville anbefalt å legge seg lenger inn i campingen eller bruke bobil/camping vogn.
Eventuelt leie hytte!
Super pris for teltplass, kun 170 da vi hadde mc og ikke bil!
Vil nok besøke igjen hvis vi er i området, men leier oss hytte da.

Romtips: Book hytte eller bruk vogn/bobil!
Takk, annasC9652EJ
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Betalte bare 425 kr for en liten hytte. Men man fikk virkelig ikke mer enn man betalte for.
Køyeseng med alt for myke skummadrassser.
Står at man skal vaske ut etter seg, men det har tydeligvis ikke blitt sjekket etter forrige gjest. Gulvet var full av sand, kjøleskap og skap klissete og tydelig ikke vasket over. Litt i behagelig mht Corona.
Da jeg påpekte at det ikke var bra vasket, sa damen i informasjoen: jaja bare ikke vask du heller
Grei fellesdusj.

Takk, merethe2019
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Fire voksne på bobiltur i Sør-Norge. Overnatting i Egersund. Denne campingplassen var virkelig flott. Veldig rent og pent og særdeles hyggelig betjening. Eneste minus var noe trafikkstøy om morgenen, men sov i ro gjorde susen. Anbefales

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 458psj
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Lite imøtekommende i resepsjonen, ga ingen info muntlig, lite serviceminded. Renholdet kunne vært bedre....Bortsett fra damene som delte ut sengetøy, de var blide. Er du gjest her pass på å lese all info, for det forventer de som driver stedet at du gjør!!!

Takk, OnAir738813
Anmeldt 1. juli 2020

Hyttene i seg selv er moderne og hyggelige. Plassen gir en god form for ro.
Det var derimot ikke reint i vår hytte da vi kom! Håndtaket på kjøleskapet var klissete, kaffetrakteren var dekt av gammel kaffe (inkludert selve kolben), gulvet var fullt av støv og tydelig ikke vasket.
Da vi åpnet gardinene var vinduskarmen støvete og full av døde insekter.
Da vi skulle legge og å lese oppdaget vi at den ene lyspæren var gåen, som ikke er noe stort problem, så vi ringte for å få den byttet. Da ble vi møtt av en utrolig uhyggelig mann som var avvisende og frekk. Service er ikke noe de tilbyr her, selv om vi krever lite.
Selv om de har gode fasiliteter og hyggelige omgivelser vil vi ikke anbefale noen å leie hytte her.
Det er rett og slett for dårlig service og vask, som gjør opplevelsen ubehagelig.

Takk, Turistinorge