“Dette må være Egersunds helt”
Anmeldelse av Eigra Kjøkken & Bar

Eigra Kjøkken & Bar
Vurdert som nr. 3 av 18 Restauranter i Egersund
Beskrivelse: Grand Restaurant er Grand Hotell sin egen restaurant. Beliggende midt i sentrum av Egersund, er Grand Restaurant et ideelt sted å spise for både forretningsfolk og turister.
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Dette må være Egersunds helt klart beste restaurant. Fantastisk god mat og topp betjening. Servitør hadde meget god kunnskap om mat og vin. Absolutt en plass å anbefale.

Takk, 673svenni
Pathfinder666164, Owner på Eigra Kjøkken & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei Svenn,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Var her på lunsj. Meget god mat, bra pris, rolig atmosfære, hyggelige ansatte, rask servering. En stor bonus var at kjøkkenet hadde åpen løsning, slik at man kunne se og snakke med kokken som lagde maten, og sløyde fisk. Anbefales!

Retten som er avbildet er "Eigrsalat".

1  Takk, 193kristianw

Hei Kristian,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 4 stk som ønsket både fiskemat og kjøttmat. Vi prøvde sirdalsørreten til forrett. Vil poengtere at dette er en av de beste forrettene jeg har prøvd i mitt liv. Nydelig Jeg hadde selv kveita til hovedrett og denne også smakte eksemplarisk.
De to andre hadde kjøtt, nærmere bestemt 250g håndplukket entrecote. De var meeget fornøyde. Jeg syns gjerne den var noe seig, men da er jeg pirkete.

Anbefaler alle å prøve denne plassen.
Takk for god service og nydelig mat

1  Takk, 957olejohans

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 24. februar 2020

Vi var fire personer og hadde bestilt bord i forkant. Ved ankomst fikk vi fort anvist et bord. Ble raskt tilbudt noe å drikke, fikk god informasjon om den type vin vi ønsket.
Det gikk ikke lang tid etter vi bestilte mat før den ble servert. Veldig god mat og hele opplevelsen var veldig positiv. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, soltuen
Solfrid T, Markedsføring på Eigra Kjøkken & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding! Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og kjempegod service
Vi var to stk som ble servert nydelig mat. Servicen var helt topp. Veldig hyggelig servitør som gav gode tips om mat og vin.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 34ritat
Pathfinder666164, Owner på Eigra Kjøkken & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2020

Hei,
Tusen takk for hyggelig og bra tilbakemelding. det setter vi pris på. Velkommen igjen.

Reisende som så på Eigra Kjøkken & Bar, så også på

Egersund, Eigersund
Egersund, Eigersund

Har du vært i Eigra Kjøkken & Bar? Del dine erfaringer!