“Litt gourmet følelse 🤩”
Anmeldelse av Eigra Kjøkken & Bar

Eigra Kjøkken & Bar
Vurdert som nr. 3 av 21 Restauranter i Egersund
Beskrivelse: Grand Restaurant er Grand Hotell sin egen restaurant. Beliggende midt i sentrum av Egersund, er Grand Restaurant et ideelt sted å spise for både forretningsfolk og turister.
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Kosli lokaler tilhørende Grand Hotel.
Da vi hadde lyst på litt forskjellige smaksopplevelser bestilte vi 4 forretter på deling, noe som var en stor suksess.
Masse gode smaker og et nydelig syn for øyet.
Dette gjør vi igjen hvis vi er på disse trakter

1  Takk, 123er

Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Prøvde en 5-retters meny, men selv med en grei presentasjon og ok servitør, så var dette langt fra verdt pengene. Forretten av asparges og laks var ok.Det samme var plommedesserten. Retten av lam og svin var dårlige kombinasjonener og smaker. Jeg klaget på maten underveis, fikk tilbud om noe annet fra kjøkkenet, men så ikke helt vitsen i å få noe ut av det samme kjøkkenet jeg hadde vært misfornøyd med gjennom hele måltidet. Ene drinken inneholder også for mye salt. Tenkte at kanskje det ville gjenspeiles i prisen, men det var tydeligvis ikke viktig. Dette er overpriset middelmådig mat, og det er forhåpentligvis andre steder i Egersund som kan tilby høyere kvalitet både på maten og servicen. Tenker at det beste er å styre unna. Spar lommeboken og appetitten.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, bareenmann
Solfrid T, Markedsføring på Eigra Kjøkken & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei! Her har tydeligvis noe sviktet. Dette er ikke vanligvis tilbakemeldinger vi får. Vi har fokus på råvarer av høy kvalitet, gjerne kortreiste og lokale norske råvarer. Vi laget mat fra bunnen av, og bruker mye tid på gjøre maten så bra som mulig. Vi er lei for at din opplevelse ikke ble som forventet, ei heller slik den burde være. Vi opplever at mange gjester syns prisen er god sammenlignet med andre restauranter av samme kvalitet/nivå i større byer. Vi ønsker å gi alle våre gjester gode mat- og drikke opplevelser og er lei for at vi det vi leverte ikke var som forventet.

Anmeldt 16. april 2021 via mobile enheter

Noe helt eget og spesielt i lille Egersund. Plutselig føler man at man er i storbyen, med internasjonale kokker og en utrolig fin atmosfære. Maten og serveringen er eksemplarisk.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, DianaNesh

Du beskriver oss akkurat slik vi ønsker å være! Tusen takk for utrolig fin tilbakemelding. Det varmer våre hjerter å høre at du opplever at vi tilfører noe nytt til Egersund Velkommen tilbake!

Anmeldt 19. oktober 2020

Hyggelig restaurant med veldig god mat og god service. Smakfulle retter og hyggelig betjening. Kan absolutt anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, 412hermanr

Tusen takk for flott tilbakemelding! Velkommen tilbake!

Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

For en opplevelse! Restauranten er veldig åpen, men likevel har de klart å skape en koselig atmosfære. Kjekt å se inn på det åpne kjøkkenet.
Vi spiste kantarellrisotto til forrett og kullgrillet kveite med tilbehør, maten var helt fantastisk! Både vin og cocktails var veldig gode, og tipp topp service! Vi følte oss godt ivaretatt og manglet ingenting.
Et besøk på Eigra er virkelig verdt turen til Egersund! Takk for ein flott kveld!

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Andahl87
Pathfinder666164, Owner på Eigra Kjøkken & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Hei,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på.

Reisende som så på Eigra Kjøkken & Bar, så også på

Egersund, Eigersund
Egersund, Eigersund

Har du vært i Eigra Kjøkken & Bar? Del dine erfaringer!