“Nydelig mat”
Anmeldelse av Lille India Egersund

Lille India Egersund
Vurdert som nr. 1 av 21 Restauranter i Egersund
Kjøkken: Indisk
Beskrivelse: Deilig, indisk mat starter med gode og ferske råvarer som tilsettes diverse krydder og urter, nøye sammensatt og balansert av våre dyktige kokker! Velkommen til Lille India for en smakfull opplevelse i koselige, intime lokaler. Vi holder nå til i nytt lokale, rett ved siden av kinoen i byen!
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Kanskje den beste indiske maten jeg har fått i Norge! Våre to barn på 2 og 6 år elsket også maten. Anbefales!

Takk, Mariadyreborg
LilleIndia, Kundeansvarlig på Lille India Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Hei Maria!
Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse av ditt besøk hos oss!
Det er hyggelig å høre at både store og små var fornøyde!
Velkommen tilbake til oss!

Mvh Lille India

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Beste restauranten i Egersund. Maten smaker fantastisk, kjekke ansatte og flott lokale. Er her minst en gang i mnd! Anbefales til alle :-)

Takk, Lisa Christin J
LilleIndia, Kundeansvarlig på Lille India Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Hei Lisa!

Tusen takk for din tilbakemelding på Tripadvisor! Så hyggelig at du er fornøyd!
Vi ses snart igjen!

Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Her fikk vi deilig mat. Servitøren vår var veldig hyggelig og imøtekommende. Hun hadde full kontroll på meny og allergier, og glutenfri mat var ikke noe problem. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Ingunn R
LilleIndia, Kundeansvarlig på Lille India Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Hei Ingunn!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på Tripadvisor! Velkommen tilbake til oss ved en annen anledning!

Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Maten var som ved alle besøk helt i toppklasse, atmosfæren i de nye lokalene er mye bedre enn det de hadde på den forrige plassen. Greie priser og godt utvalg. Har også fått levert mat til konfirmasjon og det fungerte også supert

Takk, Mortake
LilleIndia, Kundeansvarlig på Lille India Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor! Så hyggelig at du har tatt turen innom oss i nye lokaler, og at du er fornøyd med vår service og med utvalget vårt!

Velkommen til oss!

Anmeldt 24. august 2018

Lille India har nylig flyttet opp ved siden av Egersund kulturhus i nyrestaurerte flotte lokaler med masse av stil og god plass. Og med en hyggelig betjening.
Menuen er variert og maten holder høy klasse.
Både kylling, lam og kongereker er prøvd og kan anbefales.
Gjerne med ris og et nanbrød. Vi liker godt peswar nan som er et litt søtlig brød.
Ta gjerne en mangolassi til maten. Dette er en søtlig youghurtdrikk

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Nils G
LilleIndia, Kundeansvarlig på Lille India Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2018

Hei Nils!

Tusen takk for din anmeldelse her på Tripadvisor!
Det var veldig hyggelig at du var fornøyd med ditt besøk hos oss, og
vi håper du snart tar turen innom oss igjen!

Reisende som så på Lille India Egersund, så også på

Har du vært i Lille India Egersund? Del dine erfaringer!