“Nydelig mat! Bestilte butter”
Anmeldelse av Lille India Egersund

Lille India Egersund
Vurdert som nr. 1 av 18 Restauranter i Egersund
Kjøkken: Indisk
Beskrivelse: Deilig, indisk mat starter med gode og ferske råvarer som tilsettes diverse krydder og urter, nøye sammensatt og balansert av våre dyktige kokker! Velkommen til Lille India for en smakfull opplevelse i koselige, intime lokaler. Vi holder nå til i nytt lokale, rett ved siden av kinoen i byen!
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat! Bestilte butter chicken. Er godt vant til sterk mat, så ville bestilt ekstra-ekstra sterk. Og så føler man seg godt ivaretatt. Rause porsjoner og fin pris. God vibe.

Takk, hannevic
LilleIndia, Markedsføring på Lille India Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei Hanne!

Tusen takk for din tilbakemelding! Så hyggelig at du var fornøyd med måltidet, og servicen!
Håper det ikke blir lenge til neste gang du stikker innom oss!

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Svært god butter chicken. Ventet ikke lenge på maten og det var ingen problem å få maten som take away. Rause porsjoner.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Missusfoodie
LilleIndia, Kundeansvarlig på Lille India Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Heisann!

Tusen takk for din tilbakemelding!
Så hyggelig at du var fornøyd med maten vår!
Vi håper du snart tar turen innom oss igjen!

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk indisk mat i denne lille byen. Vi storkoste oss med skikkelig autentisk mat som vi fikk akkurat så sterk som vi liker. Perfekt nan også. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, Musken
LilleIndia, Annet på Lille India Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Heisann!

Vi setter stor pris på at du har lagt igjen en anmeldelse på Tripadvisor!
Vi håper dere vil ta turen innom oss igjen ved en senere anledning også!

Anmeldt 30. mai 2020

God mat og hyggelege tilsette. Eg har ete på mange indiske restaurantar i Norge, og Lille India har, i tillegg til all den andre gode maten, det beste nanbrødet saman med Mother India i Kristiansand og Oslo.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, ToveOWoien
LilleIndia, Markedsføring på Lille India Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2020

Hei Tove!

Så hyggelig at du har lagt igjen en anmeldelse av ditt besøk hos oss, og at du var fornøyd med
maten og servicen vår!

Vi håper du snart tar turen innom oss igjen!

Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Hyggelig lokale, hyggelig betjening, kjekk lekekrok for de små. Behagelige stoler, rent bad. Gode, store porsjoner til gode penger. Anbefales på det sterkeste. Mat som virkelig hjernen husker smaken av, lenge.:)

Dato for besøk: januar 2020
Takk, SedinaH7
LilleIndia, Annet på Lille India Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2020

Hei Sedina!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse her på Tripadvisor!

Vi håper dere snart tar turen innom oss igjen!

Med hilsen
Lille india

Reisende som så på Lille India Egersund, så også på

Har du vært i Lille India Egersund? Del dine erfaringer!