“God mat og service”
Anmeldelse av Lille India Egersund

Lille India Egersund
Vurdert som nr. 1 av 18 Restauranter i Egersund
Kjøkken: Indisk
Beskrivelse: Deilig, indisk mat starter med gode og ferske råvarer som tilsettes diverse krydder og urter, nøye sammensatt og balansert av våre dyktige kokker! Velkommen til Lille India for en smakfull opplevelse i koselige, intime lokaler. Vi holder nå til i nytt lokale, rett ved siden av kinoen i byen!
Anmeldt 23. juli 2020

Ikke la deg lure av en anonym inngangsdør. Lille India serverte nydelig mat, betjeningen var serviceinnstilte og smittevern var på plass. Litt dyr, men god, mango lassi. Et godt valg i Egersund. Lurt å bestille bord!

Takk, Z3651FVmarians
LilleIndia, Markedsføring på Lille India Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Hei Marian!

Det var hyggelig å se at du har lagt igjen en anmeldelse av din opplevelse hos oss!

Vi håper du snart tar turen innom oss igjen, og er det sommertid, eller andre høysesonger er det alltid lurt å reservere bord på forhånd, og spesielt nå med tanke på at vi også tilstreber best mulig smittevern.

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Skuffende opplevelse.
Maten var helt ok, men vi måtte vente hele 45 min fra vi bestilte til vi fikk maten.
Selv når maten kom fikk vi beskjed om at det tok ytterligere tid før nan brødene var ferdige.
Betjeningen var også veldig uerfarne og hadde null kontroll på hva de serverte.
Vi bestilte butter chicken, dette visste han ikke hva var og ville derfor ga nr på rett fra menyen.

Takk, finnterjev

Hei, Finn Terje!

Vi beklager at opplevelsen av besøket ditt hos oss ikke helt svarte til forventningene.

Noen ganger hender det dessverre at ting ikke går helt som forventet , og dette kan bero på diverse årsaker eller omstendigheter, og det er selvsagt beklagelig at dette gikk ut over din opplevelse hos oss!

Vi takker for din tilbakemelding som gir oss mulighet for å kunne ta ting videre til forbedring, og håper du
vil ta turen innom oss igjen ved en annen anledning.

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god indisk mat med moderat prisnivå. Hyggelig betjening. Bra på smittevern: Spritdispensere synlig og godt plassert utenfor og innenfor restauranten.

Takk, Travel588716
LilleIndia, Markedsføring på Lille India Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Hei!

Tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor!

Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med mat og service. Vi håper du snart tar turen innom oss igjen!

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat! Bestilte butter chicken. Er godt vant til sterk mat, så ville bestilt ekstra-ekstra sterk. Og så føler man seg godt ivaretatt. Rause porsjoner og fin pris. God vibe.

Takk, hannevic
LilleIndia, Markedsføring på Lille India Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei Hanne!

Tusen takk for din tilbakemelding! Så hyggelig at du var fornøyd med måltidet, og servicen!
Håper det ikke blir lenge til neste gang du stikker innom oss!

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Svært god butter chicken. Ventet ikke lenge på maten og det var ingen problem å få maten som take away. Rause porsjoner.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Missusfoodie
LilleIndia, Kundeansvarlig på Lille India Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Heisann!

Tusen takk for din tilbakemelding!
Så hyggelig at du var fornøyd med maten vår!
Vi håper du snart tar turen innom oss igjen!

Reisende som så på Lille India Egersund, så også på

Har du vært i Lille India Egersund? Del dine erfaringer!