“Bestilte nr.44 med lite olje, fikk nesten bare olje..”
Anmeldelse av Lille India Egersund

Lille India Egersund
Vurdert som nr. 1 av 21 Restauranter i Egersund
Kjøkken: Indisk
Beskrivelse: Deilig, indisk mat starter med gode og ferske råvarer som tilsettes diverse krydder og urter, nøye sammensatt og balansert av våre dyktige kokker! Velkommen til Lille India for en smakfull opplevelse i koselige, intime lokaler. Vi holder nå til i nytt lokale, rett ved siden av kinoen i byen!
Anmeldt 9. august 2021

Var kjempe gira på indisk mat, spesielt etter å ha lest så mange positive anmeldelser. Så jeg bestemte meg for å gå for lille India, istedet for sabi sushi til middag som jeg egentlig hadde bestemt meg for. Gikk inn og spurte om nr.44 hadde mye olje i seg, servitøren sa at hvis det var, så skulle hun gi beskjed at jeg ville ha lite olje. Jeg var kjempe fornøyd og ventet på maten min. Ventetiden var kanskje 3 minutter, så det var svært imponerende, det skal de ha!
Men da jeg skulle til å sette meg i bilen (siden jeg bestilte take away), så oppdaget jeg at maten jeg hadde bestilt var jo nesten bare olje... Ekstremt skuffende. Endte opp med å bare spise kyllingen som var i den.
Håper det bare var en misforståelse. Har dessverre mistet litt av interessen for indisk mat pga. dette.

Takk, Mikal_Eiesland1
Heidi S, Annet på Lille India Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Hei Mikal!

Vi har tatt din tilbakemelding videre internt. Beklager du hadde en dårlig opplevelse!

Vi anbefaler alltid våre kunder å gi oss tilbakemelding direkte, eller snarest til våre ansatte dersom det skulle oppstå misforståelser, og dersom kunde er misfornøyd med noe. Dette for å kunne ordne opp raskest mulig.

Velkommen tilbake til oss igjen ved en annen anledning dersom du ønsker å prøve indisk på nytt. Vi ser fram til å imøtekomme deg med ny rett.

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Enkel og trivelig restaurant i Egersund! I tillegg til utmerket mat var servicen svært god med oppmerksomme og smilende servitører.

Takk, 165b_rds
Heidi S, Annet på Lille India Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Heisann!

Så hyggelig å høre at du var fornøyd med din opplevelse hos oss!

Tusen takk for at du la igjen en anmeldelse her! Håper vi ses igjen ved en annen anledning!

Ha en fin sommer videre!

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Ble anbfalt denne plassen av noen Russejenter og jaggu var dette en kjempe flott plass, Maten var på toppnivå og betjeningen likeså Dette er virkeligt en plass å besøke. Ps. Husk å bestill bord, det eneste som trakk ned var at det var ekstremt varmt inne innestengt luft.

Takk, Bjarne_Kverneland
Heidi S, Annet på Lille India Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei Bjarne!

Tusen takk for din tilbakemelding!

Det var hyggelig å høre du var fornøyd med mat og service,og vi håper du ønsker å ta turen innom oss igjen også ved en annen anledning!

Ønsker deg en riktig fin sommer videre!

Lille india

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Maten var veldig god, og både store og små var fornøyde. Rikelige porsjoner og hyggelig betjening. God atmosfære i lokalene. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, Trip22832590369

Heisann!

Så hyggelig at små og store var fornøyd med besøket hos oss!

Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, og ønsker dere en riktig fin sommer videre!

Velkommen tilbake ved en annen anledning!

Mvh

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Indisk mat i toppsjiktet!
Jeg elsker indisk mat, og har besøkt mange indiske restauranter i innland og utland. Overraskelsen var derfor stor da jeg nå har funnet min indiske favorittrestaurant i Egersund by God service, anstendige priser, fantastisk velsmakende mat og rause porsjoner. Friske grønnsaker og urter - og tidenes nanbrød. Det er bare å håpe at turister og innbyggere kjenner sin besøkelsestid og besøker denne perlen av en indisk restaurant! Takk for en kulinarisk opptur

Takk, mof73
Heidi S, Annet på Lille India Egersund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Heisann!

Først og fremst: tusen takk for hyggelig og utfyllende tilbakemelding av ditt besøk hos oss!

Det er utrolig hyggelig å høre at du har funnet din favorittplass for indisk mat akkurat på vår restaurant her i vår koselige, lille Egersund by!

Vi har utrolig mange hyggelige stamgjester blant byens befolkning, såvel store som små, og det er alltid kjekt at utenbys gjester også finner veien tilbake til oss på nytt når de er i området!

Vi ser derfor fram til ditt neste besøk hos oss! God sommer!

Mvh

Reisende som så på Lille India Egersund, så også på

Har du vært i Lille India Egersund? Del dine erfaringer!