Egersund Chokoladefabrik & Co
Fortreffelige sjokolader til kaffen!

Kjøpte 3 ulike typer sjokolade konfekten som dessert til et arrangement. Smakte fortreffelig... les mer

Anmeldt 6. juni 2022
kjerstiSBye
Egersund, Norge
Kos for både store og små

Koselig og romslig lokale med hyggelig betjening. Kjempegod lunsj og deilig is til dessert... les mer

Anmeldt 8. august 2021
FruNilson

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Egersund
Anmeldt 7. mai 2021

Svak kundeservice, svarer uklart på henvendelser om produktene i butikken. Opplever lite imøtekommenhet. Vet ikke hva produktene inneholder. Butikken er ok, og produktene er helt middels.

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, Junjihyk
Anmeldt 3. november 2020

Var her på besøk med klassen hvor vi fikk smake på sjokolade og gelato. Opplevelsen var helt fantastisk og tiden bare fløy avgårde. Vi fikk høre mange fortellinger og kjedet oss ikke en gang.

Dato for opplevelse: november 2020
Takk, Anonympasjokoladefab
Anmeldt 1. november 2020 via mobile enheter

Varm kakao med krem, god kaffe, sjokolade i alle fasonger, ferske croissanter, lekre kaker og italiensk is, god service og luftige, fine lokaler - hva mer kan man ønske seg?

Dato for opplevelse: november 2020
Takk, tuuuur
Anmeldt 21. september 2020

Kjempegod kaffee, deilig is og kaker, stort utvalg av konfekter/ andre søtsaker.Ferdigsmurt foccacia .
Alt er servert på Egersund fajansetallerken
Kjempehyggelig betjening
Tradisjon og kvalitet.
Vi kommer garantert tilbake!

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Vincze S
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte sjokoladefabrikken nærmest ved en tilfeldighet da vi hadde et kortere stopp i Egersund. Nydelig sjokolade, et stort utvalg som er lekkert presentert og verdens mest imøtekommende kvinne bak disken. Dette er en sjokoladefabrikk som tørr å utvikle egne smakssammensetninger, men uten å ofre den gode grunnsmaken i sjokoladen sin. Absolutt verdt å besøke!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Missusfoodie