Egersund Chokoladefabrik & Co
Fortreffelige sjokolader til kaffen!

Kjøpte 3 ulike typer sjokolade konfekten som dessert til et arrangement. Smakte fortreffelig... les mer

Anmeldt 6. juni 2022
kjerstiSBye
Egersund, Norge
Kos for både store og små

Anmeldt 8. august 2021
FruNilson

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Egersund
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Koselig og romslig lokale med hyggelig betjening. Kjempegod lunsj og deilig is til dessert. Anbefaler virkelig å prøve iskaffe her.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, FruNilson
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fant denne ved en tilfeldighet, og ble positivt overrasket.

Meget gode, markerte smaker på de ulike kulene.

Våre favoritter var karamell, bringebærsorbet med sjokolade og lakris.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 399henningb
Anmeldt 7. mai 2021

Svak kundeservice, svarer uklart på henvendelser om produktene i butikken. Opplever lite imøtekommenhet. Vet ikke hva produktene inneholder. Butikken er ok, og produktene er helt middels.

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, Junjihyk
Anmeldt 3. november 2020

Var her på besøk med klassen hvor vi fikk smake på sjokolade og gelato. Opplevelsen var helt fantastisk og tiden bare fløy avgårde. Vi fikk høre mange fortellinger og kjedet oss ikke en gang.

Dato for opplevelse: november 2020
Takk, Anonympasjokoladefab
Anmeldt 1. november 2020 via mobile enheter

Varm kakao med krem, god kaffe, sjokolade i alle fasonger, ferske croissanter, lekre kaker og italiensk is, god service og luftige, fine lokaler - hva mer kan man ønske seg?

Dato for opplevelse: november 2020
Takk, tuuuur