“Morsom kafe”
Anmeldelse av Mocca Kaffebar

Mocca Kaffebar
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Egersund
Anmeldt 8. desember 2018

Veldig morsom og fin cafe`. Hyggelig betjening og valg for oss glutenallergikere også :) Flere kaffevalg og fin beliggenhet midt i gågaten

Takk, 360gerd_as

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Veldig koselige, god mat og god drikke.
Hyggelige folk.
Alt var perfect.
Jeg glede meg til neste gang.

Takk, bonniei408
Anmeldt 24. august 2018

Dette var et veldig trivelig sted med god mat. Var ikke lange tiden jeg hadde der men ble veldig positivt til stedet, atmosfæren og ikke minst hva de serverte. Valgt en baguette med kylling og en croissant med ost og skinke samt en Naturbrus med blåbær.

Dato for besøk: august 2018
Takk, bj_rno265
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Mocca er en selvsagt stopp om du er i Egersund. Nydelig kaffe, herlig atmosfære og en variert og god meny.

Takk, Tarald S
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Koselig liten kaffe i Egersund med inne og uteservering. Ikke mange sitteplasser. Kaffen er god og maten som serveres er også god. Fint å sitte i gågaten å se på livet

Takk, 327helgeb

Reisende som så på Mocca Kaffebar, så også på

Egersund, Eigersund

Har du vært i Mocca Kaffebar? Del dine erfaringer!