“Ok ”
Anmeldelse av Kniv & Gaffel

Kniv & Gaffel
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Egersund
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Kjørte av E39 for å slippe veikromat. Det viste seg å være vanskelig å finne et sted å spise. Trasket rundt i gatene og det meste var stengt. Endte opp på kniv og gaffel. Bestilte nachos, maten var Ok. Raus porsjon. Eplemosten smakte også godt. Aberet var at det var ganske dyrt, ca 175kr for nachos og eplemost. Trist at det ikke finnes flere restauranter å velge mellom.

Takk, elskereise

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Mindre god mat og mindre serviceinnstillt betjening. Falafelburgeren var kjedelig. Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, christianoV1556BJ
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Vi gikk inn for en is og kaffe i varmen. Isen så ikke helt ut som på bildet,var litt slafsete/ slørvete lagt opp. Brownies var altfor søt og smakte bare sukker. Vi valgte å sitte inne tross 28 grader ute pga alt for høy musikk ute på denne tiden, kl 1645. Høy musikk på kvelden er noe annet for da er det ingen som hører det likevel ..... bildet fra reklame og det vi fikk.. forskjell? Håper burgerne er bedre....

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Hcjekk
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Første gang vi besøkte Kniv&Gaffel. Ble gledelig overrasket, burgeren smakte kjempegodt. Flott sitteplass utenfor

Dato for besøk: august 2017
Takk, Ankiapp
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Veldig uhyggelig betjening, litt små frekk! Tom for Cola, tom for milkshake. Halv times tid for å lage burger. Rett og slett forferdelig!! Ikke dra her hvis du vil ha en fin aften!!!!!!!

Dato for besøk: juni 2018
5  Takk, SofieMellgren

Reisende som så på Kniv & Gaffel, så også på

Egersund, Eigersund

Har du vært i Kniv & Gaffel? Del dine erfaringer!