“Spis ikke her! ”

Kniv & Gaffel
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Egersund
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Spis ikke her!
Mat ryddes ikke, og fugler har invadert stedet, snur du ryggen til er de på bortebane og spiser maten din!
Personalet er hverken kompetent eller interessert, styr unna!

1  Takk, Thomas_Stadaas

Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Maten var god og servicen ok. Vi satt ute i finværet og synes det var meget plagsomt at det var andre gjester der som satt og røyka

Dato for besøk: juni 2020
Takk, marianneb201
Anmeldt 16. mai 2020

Er tilbake i Egersund på jobb, så tok vi en tur til Kniv og Gaffel.
Det var bra at vi gjorde det.
For burgeren var helt fantastisk og det var også den porsjonen med "Dirty Fries".
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: april 2020
Takk, OlavTungland
Anmeldt 5. april 2020 via mobile enheter

Prøvde å ikke skrive så lenge, men det er uakseptabelt, ung dame kan ikke tjene i en travel helgekveld, aldri fornøyd med den berømte angusburgeren eller noe overkokt,(flere gang) ventet i 55 minutter for å få bestillingen, ingen informasjon om ventetider, etter å ha ventet lang rekkefølge kom galt og helt brent, det er verre enn en 3. klasse bensin-stasjoner, få en erfaren kokk eller hold stengt takk! aldri anbefale eller prøv igjen!

Dato for besøk: april 2020
Takk, Fishnchippn
Anmeldt 15. oktober 2019 via mobile enheter

Fin beliggenhet ved kaien i Egersund. Maten er stander, men helt ok. Fisher and chips kan anbefales. I helgene er det levende musikk som er populært. Ta gjerne ett besøk dit i fint vær, og se på båtene.

Dato for besøk: august 2019
Takk, EliL351

Reisende som så på Kniv & Gaffel, så også på

Egersund, Eigersund

Har du vært i Kniv & Gaffel? Del dine erfaringer!