“Hyggelig sted med god stemning”
Anmeldelse av Mungåt Ølbar

Mungåt Ølbar
Bestill bord
lør. 25.9.
20:00
Vurdert som nr. 5 av 18 Restauranter i Egersund
Beskrivelse: Vi skjenker utelukkende øl fra norske mikrobryggerier og spesialøl fra større nasjonale bryggeri. Enten du er vel bevandret innen norsk ølkultur eller bare ønsker å nyte en øl av god kvalitet, vil du hos oss ha mulighet til å utvide og utforske egne smakspreferanser i et trivelig og stemningsfullt miljø.
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted med god stemning og bra atmosfære. Her kan man sitte ned i bestemors sofa å leske seg med et veldig bredt utvalg norske øl, eventuelt ta seg en drink. Har må det bare bli hyggelig.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, phovland

Anmeldt 3. august 2020

Var innom i 30 min > gikk raskt, skulle rekke en middag.
Stakkars bartenderen var alene og stresset.
Eneste måte å bestille drikke på i disse corona tider var via app. Jeg fikk det til, men andre som skulle ha mer i samme best. ble det en del rot av. Tror det hadde vært bedre å bare bestille i kassen som normalt. Bartender må jo uansett gå å servere.

Dato for besøk: august 2020
Takk, CervezaTaran
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Godt utvalg av øl fra norske «mikrobryggerier». 7-fjell på tap trekker også opp. Litt trist interiør, men hyggelig betjening som tar korona på alvor. Litt kjedelig å være på pub med korona, for får jo ikke sosialisert så mye.

Takk, audunw2014
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig godt utvalg i øl! Serviceorientert og kunnskapsrik betjening som kom med anbefalinger. Ølbaren hadde svært gode smittevernrutiner som ble overholdt, med maks antall kunder i lokalet, servering ved bordene, betaling med Vipps etc.

Takk, Travel588716
Anmeldt 24. februar 2020

Koselig pub i noe retro stil. Har et stort utvalg av øltyper fra inn og utland. Kan også få kjøpt noen småretter. Anbefales.
Synes prisnivået var noe høyt.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, soltuen

Reisende som så på Mungåt Ølbar, så også på

Egersund, Eigersund

Har du vært i Mungåt Ølbar? Del dine erfaringer!