“Hyggelig sted midt i byen”
Anmeldelse av Hauen Kro

Hauen Kro
Vurdert som nr. 4 av 21 Restauranter i Egersund
Anmeldt 18. desember 2018

Av en eller annen grunn havner jeg alltid innom Haugen når jeg er i Egersund. Stedet leverer de opplevelsene og den maten du forventer.

1  Takk, Jarle T

Anmeldt 8. desember 2018

Her får du nydelig mat og god service. Morsomt at de har nesten alle verdens penger på veggene. Absolutt å anbefale :)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 360gerd_as
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

En flott kveld sammen med flotte damer! Undertøy, sko og vesker. Nydelig tapas og vin Alt i alt ett kjekt arrangement på Hauen Kro.

1  Takk, JaneKLV
Anmeldt 14. oktober 2018

Vi har spist her mange ganger før, når vi har tatt en weekend i Okka by, men denne gangen ble smaksløkene nok litt skuffet. Fiskesuppen smakte mer mel velling enn fisk, og baccalaoen folkens skal serveres med klippfisk og ikke med lettsaltet torsk. Så håper vi på litt bedre kvalitet neste gang.

Takk, 77vidare
Anmeldt 5. august 2018

Vi var 2 par som fant ut at vi skulle ta en tur ut og spise middag i Egersund, og siden det var lenge siden vi hadde besøkt Hauen Kro valgte vi å gå der. Fikk bord ved vinduet i andre etasje, fikk menyer og drikkevarer meget raskt. Menyen er liten, og velkjent for de som spiser ofte her. 3 forretter, 3 hovedretter og 3 desserter, disse har vært på menyen sikkert i 20 år med mange forskjellige eiere og med forskjellig kvalitet og vrier.
Men vi fikk 3 meget gode retter av veldig god kvalitet, Gjennomført kvalitet på alt, også tilbehøret. LENGE siden vi har fått så GOD mat i Egersund en lørdags kveld. Vi kommer definitivt tilbake.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, 1959late

Reisende som så på Hauen Kro, så også på

Egersund, Eigersund

Har du vært i Hauen Kro? Del dine erfaringer!