“En nydelig kveld takket være personalet, maten og atmosfæren.”
Anmeldelse av Hauen Kro

Hauen Kro
Vurdert som nr. 4 av 21 Restauranter i Egersund
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vennlig og hyggelig personale som virkelig brydde seg om oss. Nydelig mat til en fornuftig pris. Herlige lokaler i en sjarmerende by.

Takk, cathwt
Dominika, Eier på Hauen Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen Takk for tilbake melding.Velkommen igjen

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

En kro med hyggelig og lun atmosfære, deilig mat i behagelige porsjoner og et flott vertskap - hva mer kan man ønske seg?!

Takk, Meander06620041338
Dominika, Eier på Hauen Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen Takk for tilbakemelding .

Anmeldt 19. juli 2021

God biff, og god stekt torsk - som var dagens. Enkelte småpoteter ikke gode, men fløtegratinerte bra.

Takk, Janne656
Dominika, Eier på Hauen Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Takk for tilbake melding.

Anmeldt 17. oktober 2020 via mobile enheter

God service selv om vi bare var innom for en pitstop. Ordna varme i utestua og fylte opp med kaffe for de som ønsket det i Irish coffeen

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Mettemi
Hauenkro, Owner på Hauen Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2020

Hei,
Takk for tilbakemeldingen . Vi er glade for å kunne velkommen dere igjen.
Mvh Hauen Kro

Anmeldt 20. juni 2020

Vi gikk hit på Tripadvisor anbefalingene. Dvs ut fra hva vi trodde vi kunne få og det var ikke "så værst". Fiskesuppe = OK+, Breiflabb = OK-
Biffen var visst også litt på det jevne.
Så i sum var det OK men ikke noe å skrive hjem om (kun her)

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Tore T

Reisende som så på Hauen Kro, så også på

Egersund, Eigersund

Har du vært i Hauen Kro? Del dine erfaringer!