“No communication”
Anmeldelse av Hauen Kro

Hauen Kro
Vurdert som nr. 4 av 21 Restauranter i Egersund
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Maten vi fikk var kjempegod, men (og et stort MEN) var mangelen på kommunikasjonen og profesjonaliteten blant de ansatte. Jeg startet min booking med 12 personer, men dagen før ble vi bare 5 personer som skulle hit og spise. Jeg sender en mail kvelden før med ny oppdatert info OG ringer samme dagen vi skal være der; før kl 12:00 for å gi beskjed i tilfelle de ikke har sett mailen. Vi kommer og jeg presenterer meg og vi blir henvist til et bord. Vi får bestilt drinker og etter et kvarter ringer de meg og spør om vi er langt unna. Jeg ler og sier vi sitter utenfor. Kvelden går...
4 dager etter besøket blir jeg oppringt fra restauranten og blir nesten skjelt ut. Her hadde de gjort klart et bord for 12 personer og satt inn ekstra folk og så er vi bare 5 som kommer. Fikk en unnskyldning da jeg ga klar tale om hvordan ting egentlig hadde skjedd.
Er flau på deres vegne.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Veronica B
Dominika, Eier på Hauen Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Beklager,så mye for misforstolerse.
Vi har noen nye ansatte så en nå er i opplæring.
Takk for tilbake melding.

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vennlig og hyggelig personale som virkelig brydde seg om oss. Nydelig mat til en fornuftig pris. Herlige lokaler i en sjarmerende by.

Takk, cathwt
Dominika, Eier på Hauen Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen Takk for tilbake melding.Velkommen igjen

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

En kro med hyggelig og lun atmosfære, deilig mat i behagelige porsjoner og et flott vertskap - hva mer kan man ønske seg?!

Takk, Meander06620041338
Dominika, Eier på Hauen Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen Takk for tilbakemelding .

Anmeldt 19. juli 2021

God biff, og god stekt torsk - som var dagens. Enkelte småpoteter ikke gode, men fløtegratinerte bra.

Takk, Janne656
Dominika, Eier på Hauen Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Takk for tilbake melding.

Anmeldt 17. oktober 2020 via mobile enheter

God service selv om vi bare var innom for en pitstop. Ordna varme i utestua og fylte opp med kaffe for de som ønsket det i Irish coffeen

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Mettemi
Hauenkro, Owner på Hauen Kro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2020

Hei,
Takk for tilbakemeldingen . Vi er glade for å kunne velkommen dere igjen.
Mvh Hauen Kro

Reisende som så på Hauen Kro, så også på

Egersund, Eigersund

Har du vært i Hauen Kro? Del dine erfaringer!