“Opplæring hva er det? ”

20:00
Vurdert som nr. 12 av 18 Restauranter i Egersund
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Trist opplevelse igjen,
bestilling glemt, rotete og skittent.. Maten smaker ok, men ikke mer enn det. På tide for leder å involvere seg ?...

Dato for besøk: februar 2019
6  Takk, John-Hestnes

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

dårlig!! de hadde satt sperrebånd i lokalet, slik at kun to bord var ledig inne. årsak de hadde sikkert rydda men kl var bare 19, så slapp de bryderi m å vaske gjetter jeg? fikk de til å åpne flere bord. det kom flere gjester til etter dette, så merkelig at de sperra!? ølen fra tappekran var veldig dau! ? anbefaler å kjøpe flaske istedet. . pizza var grei nok.. det var billigere med stor pizza, men det sa de ingenting om når man bestilte . skuffende..

Dato for besøk: juli 2018
3  Takk, morten r
Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Fikk bord og menyen. Åsså måtte vi bestille ved disken og med tilbake til bordet fikk vi en biper når maten var ferdig. Og d skal si ikke tok lang tid. 2stk pizza servert på disken i løpet av 16min er bra. Maten smakte ordinært dessverre...

Dato for besøk: mai 2018
Takk, svenroarm
Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

Dette er en mer i kantine/cafesegment. En må gjøre bestilling og betaling i kassen. Får med en nymotens «blinker» som forteller når en skal hente maten.

Vi var fire innom. Det ble bestilt litt ulikt. Så vi fikk både lasagne, pasta og pizza på bordet.
Kvalitet på maten er helt OK i forhold til pris (ikke en suveren smaksopplevelse). greit interiør, men bordene var ikke særlig rengjort.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Tengs
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Dette var en nedtur. Vi spiste lunch der med jobben og jeg hadde kyllingsalat! Ikke rare salaten. Men prisen var ok. Har spist 3 ganger på mamas og det er lite «mamas» over det som serveres og mye gatekjøkken.

Dato for besøk: november 2017
Takk, ProfessorTravelling

Reisende som så på Mamas Pizza Egersund, så også på

Egersund, Eigersund

Har du vært i Mamas Pizza Egersund? Del dine erfaringer!