“Tapt seg litt”
Anmeldelse av Brix Brygghus

Brix Brygghus
Vurdert som nr. 2 av 25 Restauranter i Bryne
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Var her rett etter åpning og hadde da gitt plassen topp score. Hadde gledet oss til ett nytt besøk i januar. Ble denne gangen ganske skuffet. Bestilte det samme som sist, Brix kylling. Stod det va en halv kylling, men dette må vær den minste kyllingen de kunne funnet.. mindre mat har jeg skjeldent fått på en restaurant. Vi som hadde denne retten ble langt fra mett. Var dessuten tom for desserter. Betjeningen var derimot veldig hyggelig og plassen er veldig koselig. Håper dette tar seg opp til neste gang vi kommer

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Nwern

Anmeldt 3. januar 2019

Brix Brygghus er et svært bra sted på Bryne. De brygger eget øl, som er topp! I tillegg har de stort utvalg av andre ølsorter, samt vin og brennevin. Maten er god og tilpasset øl. Trivelig lunch og middagstid om kvelden! Personalet er vennlig og profft.
Ligger sentralt i Storgaten.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 694Te
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Ble tatt i godt i mot i varme lune lokaler. 1 etasje en bar og med innsyn til bryggeriet, 2 etasje er det perfekt sted for å nyte god mat.
Vårt selskap valgte fish and chips og det gjør vi gjerne igjen. Smakte nydelig, mye øl å velge i for ølelskere. Vi kommer gjerne tilbake igjen.

3  Takk, 2nil
Anmeldt 28. mars 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: februar 2021
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: juni 2019

Reisende som så på Brix Brygghus, så også på

Har du vært i Brix Brygghus? Del dine erfaringer!