“Søndagsmiddag med klasse”
Anmeldelse av Hemmeleg Restaurant

Hemmeleg Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 27 Restauranter i Bryne
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Bra kvalitet på mat og drikke. Flott lokale og stilig og rustikk service! Anbefales både til lunch og middag.

Dato for besøk: september 2019
Takk, maylschj

Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Artig konsept. Rustikt og tøft, samtidig som det er stilig og fint. Bak en hemmelig vegg var det dekket til langbord til oss. Vi fikk ei fjøl med diverse lokalmat. Ulike pølser og oster, eggerøre mm. Deilige, nybakte brød til. Smakte godt, men ikke slik at du fikk lyst til å ta bølgen heller. Helt greit!

Dato for besøk: september 2019
Takk, IngridBie
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening, unikt lokale og nydelig mat. Vi hadde 3 retters i hemmeleg rom i anledning bryllupet vårt, fantastisk gjennomført fra start til slutt.

Takk, 300idah
Anmeldt 18. august 2019

Freshe lokaler, hyggelig personale, gjennomført meny, deilig mat. Treretters lunsj meny til 300 Kr. Terningkast 6.

Takk, Kimsalte
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Lokale råvarer tilberedt på et høyt nivå. Stilig lokale og hyggelig betjening.

Restauranten har en unik innredning med gjenbruk av gamle lamper, gulrotkasser og stålplater funnet rundt på jæren.

Hemmeleg meny servert i et hemmelig rom.

Enkle retter dagtid.

God pris, verdi for pengene.

2  Takk, 775erikh

Har du vært i Hemmeleg Restaurant? Del dine erfaringer!