“Spennende måltid”
Anmeldelse av Hemmeleg Restaurant

Hemmeleg Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 25 Restauranter i Bryne
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Alltid spennende å spise på Hemmeleg, selv om vi har vært der flere ganger.
Ikke vet vi hva vi får, og kombinasjonene er alltid spennende. Lunsj hvor vi bl.a hadde vaffel med kjøtt eller reker. Eller en Hemmeleg dessert.
Vi hadde også med en glutenallergiker som hevder at det glutenfrie brødet var det beste vedkommende hadde fått på restaurant.

Prisnivå: En hel del dyrere enn McDonalds, men også VELDIG mye mer spennende og bedre.

3  Takk, ErlingK_13

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Et meget godt valg!!
Gode lokale råverer og en spennende mix av smaker, anbefales til alle som elsker gourmetmat

2  Takk, Hergax
Anmeldt 30. mai 2020

Eg har besøkt Hemmeleg restaurant mange gonger sidan opninga, og vert kvar gong like glad av å vere der. Lokalet er godt å vere i, med roleg jazzmusikk og fine fargar, og servitørane er blide, vennlege og kunnskapsrike. Maten er likevel det viktigaste for meg, og på Hemmeleg toppar maten opplevinga - kvar gong. Kort sagt kan det oppsummerast med to ord: Fargefest og smaksfest. Overraskande, men vellukka råvare- og smakskombinasjonar får ein, både i den gule og i den blå, hemmelege delen. Sesongens grønnsaker, bær og frukt blir brukt til å lage flotte, smaksrike og fargerike rettar. Du kan velje rettar frå open meny i den gule delen, besøke det blå rommet og få ein hemmeleg 3-rettar, eller bestille matkasse til å ha med heim. Anten du vel å nyte maten eller ta med mat heim, kan du vere sikker på å få ei nydeleg, førsteklasses matoppleving. Sist vi hadde gleda av å ete mat frå Hemmeleg, bestilte vi ein hemmeleg 3-rettars meny til å ta med oss heim. Som vanleg vart vi gode og mette og svært fornøgde med maten.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, ToveOWoien
Anmeldt 22. mai 2020 via mobile enheter

Hadde bestilt "hemmelig meny". Blei mottatt og fulgt opp av ei veldig blid og serviceinnstilt jente. Nydelig mat og veldig god service.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, IngunnH131
Anmeldt 10. april 2020 via mobile enheter

Det Korona, og jeg savner kafeer og restauranter mer enn jeg har lyst til å innrømme. Svigers hadde kjøpt treretters matkasse og anbefalte oss det samme. Det er jeg jammen glad vi gjorde. Nydelig skrei til forrett, flott lam til hoved, men desverre en litt skuffende dessert selv om den var kreativ. Alt var vakumert og hadde fine instruksjoner på både tilbereding og anretting. Hver fredag, anbefales!

Dato for besøk: april 2020
Takk, Ingar Eftedal H

Reisende som så på Hemmeleg Restaurant, så også på

Har du vært i Hemmeleg Restaurant? Del dine erfaringer!