“Spennende konsept og gode smakes”
Anmeldelse av Hemmeleg Restaurant

Hemmeleg Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 25 Restauranter i Bryne
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Spennende konsept med hemmelig meny og lokale råvarer. Bra at de har en «vanlig» meny i tillegg. Pluss for barnemeny. God mat og god service.

Dato for besøk: mars 2020
3  Takk, Sivkarinr

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Hadde ett skikkelig positivt besøk hos Hemmeleg på Bryne. Valgte hemmeleg 3 retters meny med vinpakke i det hemmelege blå rommet. En spesiell og fin atmosfære. Kun positivt å si om mat og service. Anbefales veldig om en ønsker en matopplevelse utenom det vanlige. Alle råvarer i topp kvalitet fra lokale bønder og leverandører. Det koster selvsagt litt for 3 retters i det blå rommet, som er spesialiteten, men absolutt verdt det. Ellers kan en også prøve annet fra menyen som en velger selv i den andre delen av restauranten. Ekstra takk til kokken som lagte spesial dessert til mannen som ikke liker søtt det var tatt på sparket og like godt som alt det andre.

2  Takk, HanneRockyWhiskey
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi var tre venninner på en herlig helaften på Hemmeleg. Vi hadde en flott 3 retters med godt tilpassede viner til. Hver rett var en eksplosjon av smaker, fra forrett-hovedrett og til dessert! Absolutt verdt togturen fra Stavanger.

Takk, anita197802
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Alltid spennende å spise på Hemmeleg, selv om vi har vært der flere ganger.
Ikke vet vi hva vi får, og kombinasjonene er alltid spennende. Lunsj hvor vi bl.a hadde vaffel med kjøtt eller reker. Eller en Hemmeleg dessert.
Vi hadde også med en glutenallergiker som hevder at det glutenfrie brødet var det beste vedkommende hadde fått på restaurant.

Prisnivå: En hel del dyrere enn McDonalds, men også VELDIG mye mer spennende og bedre.

3  Takk, ErlingK_13
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Et meget godt valg!!
Gode lokale råverer og en spennende mix av smaker, anbefales til alle som elsker gourmetmat

2  Takk, Hergax

Reisende som så på Hemmeleg Restaurant, så også på

Har du vært i Hemmeleg Restaurant? Del dine erfaringer!