“Utrolig god mat!”
Anmeldelse av Hemmeleg Restaurant

Hemmeleg Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 25 Restauranter i Bryne
Anmeldt 19. september 2020

Fantastisk atmosfære, hyggelige servitører og god mat! Anbefales sterkt!
Vi hadde tre retters med vinpakke, og timene fløy av sted :)

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, verri87

Anmeldt 12. september 2020

Stoppet innom Hemmeleg for lunsj og ble overrasket over den gode spennende maten de hadde. God service og annerledes retter med sesongens lokale råvarer. Veldig gode glutenfrie alternativ. Vi kommer tilbake - ser veldig spennende ut med hemmelig meny også.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Ingelinn
Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

Har vært innom flere ganger før og Hemmeleg en plass jeg anbefaler alle å prøve. Kjempe god mat, god service og lokaler sentralt på torget kan ikke bli bedre

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, VHN79
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Ny restaurant på Bryne, droppet innom og ble sittende ute i finværet. Maten smakte aldeles fortreffelig. Et meget velsmakende måltid servert av hyggelig betjening. Appen Ordr sørget for presis bestilling, levering og betaling. Her kommer vi igjen!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Roy50srg
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Spennende konsept med hemmelig meny og lokale råvarer. Bra at de har en «vanlig» meny i tillegg. Pluss for barnemeny. God mat og god service.

Dato for besøk: mars 2020
3  Takk, Sivkarinr

Reisende som så på Hemmeleg Restaurant, så også på

Har du vært i Hemmeleg Restaurant? Del dine erfaringer!