“Lokal Matmagi💘”
Anmeldelse av Hemmeleg Restaurant

Hemmeleg Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 25 Restauranter i Bryne
Anmeldt 23. september 2020 via mobile enheter

Dette må være på norgestoppen av mat.
Lokale råvarer lagt i en harmonisk sammensetning!
Må prøves

4  Takk, SardarKhalili

Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Vi var spente på om det Hemmelege konseptet ville stå til forventningene. Og det gjorde det absolutt

2  Takk, janid1967
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Hadde 3 retters med vin pakke. Nydelig mat, hyggelig betjening og fin stemning. Kommer garantert tilbake.

2  Takk, tommym785
Anmeldt 19. september 2020

Fantastisk atmosfære, hyggelige servitører og god mat! Anbefales sterkt!
Vi hadde tre retters med vinpakke, og timene fløy av sted :)

2  Takk, verri87
Anmeldt 12. september 2020

Stoppet innom Hemmeleg for lunsj og ble overrasket over den gode spennende maten de hadde. God service og annerledes retter med sesongens lokale råvarer. Veldig gode glutenfrie alternativ. Vi kommer tilbake - ser veldig spennende ut med hemmelig meny også.

1  Takk, Ingelinn

Reisende som så på Hemmeleg Restaurant, så også på

Har du vært i Hemmeleg Restaurant? Del dine erfaringer!