“En liten perle!”
Anmeldelse av Hemmeleg Restaurant

Hemmeleg Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 28 Restauranter i Bryne
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Denne hemmeligheten bør alle vite om! Nydelig mat, både middag og dessert, veldig hyggelig betjening, og stemningsfulle lokaler. En liten perle i Bryne, som fortjener et større publikum.

Dato for besøk: september 2021
Takk, StevieY82

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Kreativt, smakfullt, lokale råvarer, mye for pengene og flinke ansatte. Suksess ved hvert eneste besøk, og “ta med heim”-pakkene kan også anbefales.

Takk, Travel54375499873
Anmeldt 3. august 2021

Va innom for lunsj. Hyggelig servitør og heilt nydelig mat. Spiste luftwaffel. Besta eg har spist någen gang. Anbefales på det sterkeste.

Takk, benteh361
Anmeldt 18. juli 2021

En overraskelse av de sjeldne! Kreativ omgang med fantastiske lokale råvarer basert på jærsk bondevett og impulsiv smaksetting. Gjør deg klar for pulled kvige og nelkefora gris med grønnsaker og godsaker fra navngitte bønder i nabolaget. Nevnte jeg at kaffien er fra Østrått

Takk, 929ave
Anmeldt 30. juni 2021

Hadde store forventninger etter å ha lest anmeldelser, men fisken var tørr og smakløs. Limousinkjøtt med nydelig konsistens, men totalt smakløst!!!! Hyggelig betjening, godt brød.

Takk, engelengab
Frode H, Daglig leder på Hemmeleg Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Trist at du opplevde maten slik. Håper du ga beskjed til de som var på jobb. Som du ser på våre anmeldelser fra andre gjester, så var nok dette et unntak. Vi har satt i gang drastiske tiltak for å forbedre vår kvalitet. Håper du får besøkt oss en gang i fremtiden og at du da har et bedre besøk.

Jeg ber deg også om å skrive om restauranter og serveringssteder på tripadvisor som du er fornøyd med. Og ikke bare når du er misfornøyd. Kjedelig om du bare har vært på to restaurantbesøk siden 2017.

Reisende som så på Hemmeleg Restaurant, så også på

Har du vært i Hemmeleg Restaurant? Del dine erfaringer!