Kjekt lekeland !

Hyggelig :)

Anmeldt 16. februar 2021
LinnSkads

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Kjekt lekeland rett ved shopping, så hvis du har litt større unger kan både unger og voksne bli fornøyde. Rimelig mat i kiosken.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Marit H
Veras_Lekeland, Owner på Veras Lekeland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2022

Tusen takk for tilbakemelding

Anmeldt 15. juni 2021

Kjempekjekt ! Fint lekeland og mange kjekke ting å gjøre for barna :) Rent og ryddig. Barna koste seg i ulike lekeapparat som er fint satt sammen med god utnyttelse av plassen.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, maritatorland

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding. Håper vi ser dere igjen hos oss

Anmeldt 16. februar 2021

Koseligt og passe stort lekeland med greie priser og hyggelig betjening :) rent og hyggelig , bra utvalg i kioskvarer til grei pris

Dato for opplevelse: februar 2021
Takk, LinnSkads

Tusen takk for tilbakemeldingen

Anmeldt 21. desember 2020

Det kjekkest plass for barn på Bryne. Til og med vi voksne har koset oss. Blide ansatte og kjempe god service.

Dato for opplevelse: desember 2020
Takk, 892priscilan
Veras_Lekeland, Eier på Veras Lekeland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi gjør så godt vi kan for at alle skal ha det fint hos oss.

Anmeldt 1. oktober 2020 via mobile enheter

Kjempe flott og sentralt lekeland.Rent og fint.Er aktiviteter for små og store.Stor tommel opp for denne plass

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, Annyvoll

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Velkommen tilbake til oss.