“God mat!”
Anmeldelse av Zaika The Royal Taste

Zaika The Royal Taste
Vurdert som nr. 3 av 28 Restauranter i Bryne
Beskrivelse: Dette er en ny gren av zaika the royal teste. vare Restaurant har lang erfaring innen restaurant og matbransjen. Vi tilbyr god stemning & ekte indisk mat av høy kvalitet na pa Bryne.
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

God service, kjempe god mat og fint lokale! Hyggelige ansatte og prisen passet til standaren. Anbefales til alle som liker indisk.

Takk, heidiiss

Anmeldt 2. mai 2021

Fantastisk service og kjempegod mat! Anbefales!! Anbefaler Mango Lassie ved siden av rett nr 11! Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: april 2021
Takk, torkildg2018
Anmeldt 2. mai 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig betjening, men det var veldig kaldt. Fikk kald trekk når folk kom og gikk.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, jorunnw1966
Anmeldt 28. mars 2021 via mobile enheter

Nydelig mat! Fin restaurant med gjennomførte stil og koselig atmosfære. Beste Indiske mat jeg har spist til nå.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, JudithDeWijs
Anmeldt 22. mars 2021

En restaurant som vi fikk anbefalt. Vi fikk servert veldig god mat av en betjening som var hyggelig.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, ottare

Reisende som så på Zaika The Royal Taste, så også på

Har du vært i Zaika The Royal Taste? Del dine erfaringer!