“Must stopp here!! ”
Anmeldelse av Zaika The Royal Taste

Zaika The Royal Taste
Vurdert som nr. 3 av 27 Restauranter i Bryne
Beskrivelse: Dette er en ny gren av zaika the royal teste. vare Restaurant har lang erfaring innen restaurant og matbransjen. Vi tilbyr god stemning & ekte indisk mat av høy kvalitet na pa Bryne.
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Store porsjoner, digg mat og god service. Anbefaler tandoori Shashlik.. for de veldig sultne!! perfekt stopp etter en dag på stranden!!

Takk, 181ingerm

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

God mat og rause porsjoner. Meget hyggelig betjening. Fleksibel barnemeny og god mango lassi. Litt kaldt i lokalet, men ellers et hyggelig sted.

Takk, edvintt
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

God service, kjempe god mat og fint lokale! Hyggelige ansatte og prisen passet til standaren. Anbefales til alle som liker indisk.

Takk, heidiiss
Anmeldt 2. mai 2021

Fantastisk service og kjempegod mat! Anbefales!! Anbefaler Mango Lassie ved siden av rett nr 11! Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: april 2021
Takk, torkildg2018
Anmeldt 2. mai 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig betjening, men det var veldig kaldt. Fikk kald trekk når folk kom og gikk.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, jorunnw1966

Reisende som så på Zaika The Royal Taste, så også på

Har du vært i Zaika The Royal Taste? Del dine erfaringer!