“Fantastisk italiensk restaurant.”
Anmeldelse av Il Tempo

Il Tempo
Vurdert som nr. 4 av 28 Restauranter i Bryne
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Kom tilbake dagen etter. Både pasta rettene og pizzaene var veldig bra. Vi var 7 i følget og alle fornøyd.

Takk, KGravdal

Anmeldt 18. juli 2021

Både pasta og pizza smaker supert! Alt smaker hjemmelaget og av god kvalitet. Verdt en omvei hvis du har vært på Orrestranda eller andre omkringliggende severdigheter. I tillegg er servicen over all forventning!

Takk, 477bj_rnarh
Anmeldt 13. mai 2021 via mobile enheter

Utsøkte italienske rettar laga med kvalitetsråvarer. Upåklageleg sørvis og mykje godt humør. Dei har ein stor meny: både pasta og pizza er smaksopplevingar. Personleg likar eg pizzaen med ulike skjell og skalldyr best!

Og tenk, fine prisar òg!

Dato for besøk: april 2021
Takk, jontorgerhetlands
Anmeldt 23. januar 2021

IL Tempo har en fantastisk og (og rimelig) mat, byr på en service og et humør uten like! Er du i nærheten - stikk innom, du vil ikke angre! :)

Dato for besøk: januar 2021
Takk, MagnusL1012
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Matopplevelse UTEN LIKE! Saftigheten i pizzaen er heilt vill! Anbefale alle å ta turen innom her og få ett bit av italiensk pizza på sitt beste! Når du ankommer lokalet er det som du blir turist i egen by på Bryne. Stemninga å luktene av maten slår deg i inngangsdøra! ❤️ vis du ikke er kjempe sulten fra før av blir du jafall det når du kommer inn her! Ennå ikke smakt noen pastaretter, men eg glede meg til den smaksopplevelsen! Pizzaene var det jeg kaller førsteklasses! Blir aldri pizza fra Pizzabakeren nå! Håper dere har kommet for å bli! ❤️❤️

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, chrissyt994

Reisende som så på Il Tempo, så også på

Har du vært i Il Tempo? Del dine erfaringer!