“Bare må prøves”
Anmeldelse av Il Tempo

Il Tempo
Vurdert som nr. 4 av 27 Restauranter i Bryne
Anmeldt 18. august 2021

Fantastisk god mat. God service og hyggelig betjening. Har fått prøvd både pizza, pasta og ost/spekemat. Alt i alt topp karakter på både smak og opplevelse.

Takk, Memalli

Anmeldt 13. august 2021

Jeg tok turen innom Deniz Bardakci for snart ett år seiden. Deniz er plassens da-vinci som gjentatte ganger disker opp med retter som får en selv til å spise opp alt, og nesten slikke tallerken når det er tomt.

Det skal ikke legges skjul på at jeg ved flere anledninger har nevnt for Deniz at han enten bør skru opp prisene, eller redusere mengdene på rettene som serveres. Som voksen mann så trenger jeg ikke så mye mat, og med den kvaliteten og smaken som leveres på rettene, så hadde jeg gladelig betalt en 50-lapp mer for alle rettene.

Før du tar turen innom til Il-Tempo bød du gjøre en viktig ting; glem alt du vet om mat, for du vil bli overrasket over hvordan de ulike og overraskende råvarene som brukes kan trylle med ganen.

Første gang jeg spiste pizza hos Deniz så tenkte jeg med meg selv; dette er ikke pizza, og hvordan i all verden kommer dette til å smake. Etter første bit var den tanken glemt og begravet. Ved senere besøk så har jeg enkelt og greit bare lagt alle tidligere matvaner til side, og blitt nesten blitt blåst av stolen over hvor fantastisk alt smaker. Det finnes ett stort minus ved å spise her, og det er at du alltid reiser herfra med vondt i magen etter å ha spist for mye, men det blir jo litt godt-vondt.

1  Takk, DerVarJan
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god både pizza og pasta, kom tilbake dagen etter, både pastaen og pizzaen får 5/5 stjerner. Prisen var rimelig i forhold til kvaliteten

Takk, Oliver A
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Kom tilbake dagen etter. Både pasta rettene og pizzaene var veldig bra. Vi var 7 i følget og alle fornøyd.

Takk, KGravdal
Anmeldt 18. juli 2021

Både pasta og pizza smaker supert! Alt smaker hjemmelaget og av god kvalitet. Verdt en omvei hvis du har vært på Orrestranda eller andre omkringliggende severdigheter. I tillegg er servicen over all forventning!

Takk, 477bj_rnarh

Reisende som så på Il Tempo, så også på

Har du vært i Il Tempo? Del dine erfaringer!