kr 1 436
  • Algotels
16.1 km fra Bryne Kro & Hotell
Se flere hoteller i Bryne
Anmeldt 20. juni 2018

Veldig hyggelig personale, rene pene rom. Gode senger. Spiste kokkens anbefaling, nydelig spareribs med coldslaw og Dronning Maud dessert. Helt ordinær hotellfrokost som smakte godt. Gåavstand til et hyggelig og pent Bryne sentrum.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, ellinorl_bergl
Anmeldt 18. april 2018

Meget god middag, og hyggelig betjening. Romma var bra. Frokosten var så som så, de hadde ikke melk, det var tomt, og det kaller jeg dårlig planlegging. Fint å se at det går uten å være tilknyttet en kjede. Omgivelsene er triste, men hva kan man vente på Bryne??

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, tyskhus
Anmeldt 4. februar 2018

Her på hotellet har familien Otto holdt det gående i en årrekke. Stadige for bedringer har gjort dette tidligere motellet om til et hotell. Dette uten at det har gått ut over atmosfæren. Her føler man seg verdsatt og blir tatt i mot med et smil. I forbindelse med "Burn`s Supper" (skotsk aften) ønsket jeg å overnatte på hotellet. Herlige senger og stor nok plass. Passe stort bad. Rent og pent.

Frokosten dagen etter kan man gjerne si er enkel, men meget smakfull. Herlig varmt brød, perfekt eggerøre, bacon og egg. God kaffe, både fra maskin og fra kanne. OK utvalg. Denne gangen spiste jeg kun frokost, men kan samtidig anbefale middagsrettene de har her ute. Førsteklasses mat med bruk av lokale råvarer så langt det er mulig. Smakfullt.

Hotellet har også egen bar med alle rettigheter. Godt utvalg.

Og spiller du golf, har dette hotellet også en 9-hulls chip-and-putt golfbane. De har bl.a. arrangert norgesmesterskap her tidligere. Golfbanen var av naturlige årsaker stengt denne gangen : )

Dato for oppholdet: januar 2018
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, niggen
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Rent pent koseligt og smile jenter på jobb kjekk pub god mat Kommer nokk tilbake hit Sjefen er et unikum som gjør alt for at vi skal trives Sentralt god atmosfære ..............,......... kommer ikke på mere å skrive Likte meg godt

Dato for oppholdet: august 2017
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, 102arnee
Anmeldt 6. oktober 2017

En overnatting på gjennomreise. Enkelt og stilig hotell, stille og rolig, veldig greie rom, rent og pent, gode senger, deilig frokost. Ingenting å si på verken service eller fasiliteter. Eneste negative var middagen, den kan sammelignes med dårlig tilberedt kafeteriamat, så den tar vi et annet sted neste gang. Betjeningen i restauranten var dog veldig søte og hyggelige, og maten kom fort på bordet.

Romtips: Mye for pengene!
Dato for oppholdet: august 2017
Takk, elisabethb527