Travelocity

-God mat
-Hyggelig personalet
-Flott beliggenhet

Negativt med hotellet:

-Fikk ikke rom klokken 15.00. Måtte vente lenge.
-Lite folk på jobb
-Ingen som tok i mot deg i restaurant på kveld eller morgen.
-tv på rommene hadde ikke kanaler, måtte bruke cromecast,men det virket ikke.
-Ikke knekkebrød eller brød til frokost.
-tomt for melk den ene dagen og juice neste dag.

Takk, 675hegef
Else Strøm larsen, Salg på Hotell Jæren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2020

Tusen takk for tilbakemelding! :)
Takk for at du hjelper oss å bli bedre. Vi åpnet 2 juni og vil si rutinene er godt på plass nå.
Ny TV med kanaler er bestilt :)

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Her var vi i 4 netter ! Super hyggelig ansatt som tok oss imot første dagen Ny oppusset hotell , fine rom og god frukost ! Ikkje største utvalget på frukosten men der var noke til en kver smak fordi . Vi reiste veldig tidlig og fekk smurt nistepakke som låg og ventet på oss ved utsjekk , brødskiver, epler og yoghurt . Kjem gjerne tilbake hit , ingenting og klage på.

Takk, katrineml
Mette Vigre, Daglig leder på Hotell Jæren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Hei
Så kjekt dere hadde et fint opphold hos oss :)
Utvalget er dessverre litt mindre og annerledes nå på frokosten med tanke på corona og retningslinjene fra FHI.
Tusen takk for besøket og velkommen tilbake :)

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Vi var overrasket at det var.så koseligt og fint Hotell. Smart, rent, flott interiør både inne i hotellet og på rommet. Gode senger. Maten var helt fantastisk. Mye smak i all maten.
Ostefatet var nydelig.Takk og All ære til kokken anbefales.på.det.sterkeste....

Takk, 700leylaw

Hei
Tusen takk for veldig kjekke tilbakemelding :)
Velkommen tilbake :)

Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Nyoppussede flotte rom, fantastisk hyggelig personale som strekker seg langt og er løsningsorienterte. Og ikke minst; ordentlig eggerøre til frokost. Vi hadde et flott opphold fra lørdag til søndag. Anbefales!

Takk, 132hegeg

Tusen takk for en flott anmeldelse :)
Takk for besøket og velkommen igjen :)

Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Dette er et billig hotell, litt slitt. Imidlertid er det et helt greit hotell. Ligger midt i Bryne, frokosten er god. Personalet gjør jobben. Bestilte øl, det var rett og slett fryktelig vondt. CB var gammelt og ikke egnet til å drikke.

Det er mange som bruker hotellet i forbindelse med bryllup eller konfirmasjon. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, ovebru63

Hei
Tusen takk for din tilbakemelding.
Det er veldig trist å lese opplevelsen dere hadde på hotellet for en stund tilbake siden.
Vi overtok hotellet 1/1 2020, har renovert hele hotellet og åpnet det på ny 2/6 2020.

Ønsker dere hjertelig velkommen til oss om dere er i området igjen og kan love dere et nytt hotell med trivelig betjening