ovebru63
Anmeldelse av Hotell Jæren
4,0 av 5 boblerAnmeldt 27. juli 2020via mobile enheter
Else Strøm larsen, SalgHotell Jæren, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 10. sep. 2020
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)
Vi har lært og blitt enda bedre på avstand mellom bordene, buffe med skjæreredskaper er låv og vi vasker alt flere ganger iløpet av en vakt <3 Takk for at du helper oss å bli bedre :)
0.4 km fra Hotell Jæren
16.7 km fra Hotell Jæren
Se flere hoteller i Bryne
1924 av 110 anmeldelser
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Har bodd fire netter på dette hotellet. Hotellet er nyoppusset og
ligger sentralt på Bryne. Rommet var nymalt og badet er totalrenovert med nye fliser og innredning. Stor og god seng.
Frokosten var morgenens høydepunkt. Betjeningen var hjelpsomme og vennlige. Vi har storkost oss og kommer helt sikkert tilbake.

Takk, dagfinnu
Else Strøm larsen, Salg på Hotell Jæren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2020

Tusen takk for nydelig tilbakemelding :)

Anmeldt 19. juli 2020

Veldig søt betjening og gode senger. De tok godt imot både oss og hunden. Middagsmenyen var ikke den mest imponerende, muligens pga Corona. Frokosten var helt grei. Deilig med gratis parkering rett utenfor døra.

Takk, Karen Elise H

-God mat
-Hyggelig personalet
-Flott beliggenhet

Negativt med hotellet:

-Fikk ikke rom klokken 15.00. Måtte vente lenge.
-Lite folk på jobb
-Ingen som tok i mot deg i restaurant på kveld eller morgen.
-tv på rommene hadde ikke kanaler, måtte bruke cromecast,men det virket ikke.
-Ikke knekkebrød eller brød til frokost.
-tomt for melk den ene dagen og juice neste dag.

Takk, 675hegef

Tusen takk for tilbakemelding! :)
Takk for at du hjelper oss å bli bedre. Vi åpnet 2 juni og vil si rutinene er godt på plass nå.
Ny TV med kanaler er bestilt :)

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Her var vi i 4 netter ! Super hyggelig ansatt som tok oss imot første dagen 😀 Ny oppusset hotell , fine rom og god frukost ! Ikkje største utvalget på frukosten men der var noke til en kver smak fordi . Vi reiste veldig tidlig og fekk smurt nistepakke som låg og ventet på oss ved utsjekk , brødskiver, epler og yoghurt . Kjem gjerne tilbake hit , ingenting og klage på.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, katrineml
Mette Vigre, Daglig leder på Hotell Jæren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Hei
Så kjekt dere hadde et fint opphold hos oss :)
Utvalget er dessverre litt mindre og annerledes nå på frokosten med tanke på corona og retningslinjene fra FHI.
Tusen takk for besøket og velkommen tilbake :)

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Vi var overrasket at det var.så koseligt og fint Hotell. Smart, rent, flott interiør både inne i hotellet og på rommet. Gode senger. Maten var helt fantastisk. Mye smak i all maten.
Ostefatet var nydelig.Takk og All ære til kokken anbefales.på.det.sterkeste....

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 700leylaw

Hei
Tusen takk for veldig kjekke tilbakemelding :)
Velkommen tilbake :)