TripadvisorUSD 177
Orbitz.comUSD 177
eDreamsUSD 177
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet på Jæren. Kort til alt :) bra frokost og hyggelig personale. Hadde 5 netter her og hele familien var veldig fornøyde. 20 min. Til Kongeparken og 15 min. Til alle strender langs Jæren. Også kun 5 min. Å gå til togstasjon.

Takk, HenrikE237
Anmeldt 18. mai 2021

Veldig fornøyd med oppholdet hos Hotel Jæren. Vi bodde 3 netter på connecting rooms. Rent og pent hele veien. Veldig god service og imøtekommende personale som tok seg tid til barna også!
Fantastisk god frokost hvor de ansatte gladelig hentet og lagde det barna etterspurte. Herlig med gratis te/kaffe døgnet rundt.
Kjekt med aktivitetsrommene nede, til barna!
Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, ninasmk
Anmeldt 29. mars 2021 via mobile enheter

Fin hotell med bra beliggenhet. Butikker, kino og flere spisesteder på gåavstand og ikke minst den flotte elven rett ved siden av som blir lyst opp om kvelden! Fine rom, Hyggelig personell og god frokost.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, JudithDeWijs
Anmeldt 6. desember 2020 via mobile enheter

Hotell Jæren var blitt veldig fint etter opppussing. Spiste julemiddag med familien, var veldig god mat. Gildt lekerom i kjellaren for barna. Spiste jueletallerken og riskrem til dessert. Fantastisk solnedgang.

Dato for oppholdet: desember 2020
56  Takk, Anne-Tone
Else Strøm larsen, Salg på Hotell Jæren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2020

Tusen takk for superfin tilbakemelding ❤️velkommen igjen

Anmeldt 10. september 2020 via mobile enheter

Hotellet hadde ypperlige møteromsfasiliteter. Her manglet det ikke på utstyr for å gjennomføre en samling for kollegaene. Covid-19 tiltakene var av ypperste klasse. Dagen ble avsluttet med en super middag servert av dyktige ansatte. I baren hadde de en ypperlige måte å bruke mobilen til å bestille på og direkte servering på bordet. Hvem gidder å forlate det hyggelige selskapet man er i for å stå i baren? Nei dette var ypperlig. Takk for oss. Kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, phovland
Mette Vigre, Daglig leder på Hotell Jæren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2020

Tusen takk for super tilbakemelding Paul :)
Håper å se deg igjen ved en senere anledning :)