Expedia.comUSD 158
Trip.comUSD 158
Agoda.comUSD 143
ZenHotels.comUSD 158
Anmeldt 25. juli 2022 via mobile enheter

Pakkedeal med besøk i Kongeparken, pakken var rimelig. Greit å kunne bo flere netter, men med valgfrie billett til parken. Rom i 1. etasje, endel støy fra vei og nattklubb. Ellers rent og greie rom, kunne vært bedre planlagt med lys/brytere, vannkoker. Det var god frokost, rolig i spisesal.

Romtips: Romslig og gratis parkering
Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, 831anjas
Else Strøm larsen, Salg på Hotell Jæren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2022

Tusen takk for tilbakemelding og besøk :)

Anmeldt 13. mai 2022 via mobile enheter

Hotellet er plassert veldig sentralt på Bryne. Hotellet fremstår som velholdt og moderne. Greie rom, grei størrelse, rent og pent, koselig. Frokosten var bra. For øvrig opplevde jeg betjeningen som hyggelig og imøtekommende. Anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, 63 213

Tusen takk for super tilbakemelding!

Anmeldt 30. januar 2022

Hyggelig betjening,deilige senger, og fine rom. Godt lydisolert.
Frokosten var god med variert utvalg.
Midt i smørøyet i Bryne sentrum, kort avstand til det meste.
Gode drinker i baren og en koselig foaje der man kunne sitte å prate over et glass.

Dato for oppholdet: januar 2022
Takk, Silje8469

TAKK for gode ord :)

Anmeldt 13. desember 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, og aldri vært borti bedre service og mat når det gjelder glutenfri og melkefri mat. Har ikkje låge her då eg bor i nærheten, men har sett nogen av dei fine romma dei har. Anbefale og ta ein tur i Fritz Rød parken. Jæren Hotell anbefales👍

Dato for oppholdet: desember 2021
Takk, Anne-Lise B
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk gode senger, jeg måtte spør og det var Jensen senger, frokosten var også helt super med varme brød, egg og bacon , er meget fornøyd med hele oppholdet fra torsdag til mandag. Veldig blide og koselige ansatte.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 792bj_rgf