“Kveldsmiddag”
Anmeldelse av Møllehagen Restaurant - STENGT

Møllehagen Restaurant
Beskrivelse: Møllehagen byr på smakfulle og spennende retter som passer de fleste anledninger og smaker. De store dagene, det romantiske hjørnet, vennegjengen, forretningsmiddagen – kort sagt alle de gode anledningene til å kose seg med et godt måltid. Med vakre Mølledammen som ramme er det lett å la tankene flyte avgårde mens du nyter gode smaker fra glass eller tallerken. Og siden vi holder til midt i hjertet av Norges matfat, finner du selvsagt godt med lokale råvarer servert i rause porsjoner. Hjertelig velkommen.
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Stiile og fredelig med relativt beskjedent med folk en onsdagskveld hyggelig betjening.maten var utmerket . Hyggelig kveld

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 683snefridh

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Bestilte plankebiff. Fikk et overstekt og seigt kjøttstykke med potetstappe laget av pulver, at det var pulverstappe ble bekreftet av servitøren. Fikk fløtegratinerte poteter som erstatning, disse var i beste fall helt ok. Uerfarne servitører. Håper de tar tak og begynner å servere skikkelig mat.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, TriHal
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi var 16 personer som spiste her, alle fikk maten samtidig. Samtlige var strålende fornøyd med maten, vi bestilte pasta, biff og ishavsrøye. Servitøren var hyggelig og serviceinnstilt, det eneste var at hun kunne godt kommet litt oftere å tatt bestilling på drikke, flere i selskapet gikk opp til baren å bestilte.

2  Takk, elseh2014
Anmeldt 15. november 2018

God mat opplevelse på en fin restaurant. Kjempe service og fikk servert mat på likt og like god. Plankebiff er til å anbefale! Pasta retter eg også veldig god. Får nok for pengene og et bra sted å tilbringe et måltid sammen.

Takk, salten89
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Maten fikk vi desverre ikke smakt på.
Det gikk en 15-16 minutter før vi ble leie av å vente etter å ha blitt satt ned og mottatt menyen.
Ingen bestilling av verken mat eller drikke.

Så vi tok tingene våres og gikk.
I det vi gikk ut av restauranten så sto det 2-3 servitører og gjorde ikke videre mye.

Vell irritert så ble det bare si god kveld.
Og turen gikk videre til en annen plass for og spise.

Takk, Gsolberg

Reisende som så på Møllehagen Restaurant, så også på