“Svert hyggelige og kompetente servitører, og utsøkt mat.”
Anmeldelse av Møllehagen Restaurant

Møllehagen Restaurant
Vurdert som nr. 4 av 25 Restauranter i Bryne
Beskrivelse: Møllehagen byr på smakfulle og spennende retter som passer de fleste anledninger og smaker. De store dagene, det romantiske hjørnet, vennegjengen, forretningsmiddagen – kort sagt alle de gode anledningene til å kose seg med et godt måltid. Med vakre Mølledammen som ramme er det lett å la tankene flyte avgårde mens du nyter gode smaker fra glass eller tallerken. Og siden vi holder til midt i hjertet av Norges matfat, finner du selvsagt godt med lokale råvarer servert i rause porsjoner. Hjertelig velkommen.
Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Jeg bestilte bord for to i anledning vår 40 års dag, og uttrykte ønske om en passende blomsterbukett på bordet. Ved ankomst ble vi tatt i mot av en hyggelig servitør og henvist til vårt bord. Her var blomsterbuketten på plass. Tusen takk :-). Til forrett spiste vi Scampi à la Marinara. En fantastisk rett jeg gjerne skulle hatt oppskriften til. Til hovedrett hadde vi Al Capone´s famous pepper steak. denne var svært smaksrik og utrolig mør. Vi avsluttet med en utsøkt hjemmelaget sjokoladefondant. Vi bestilte også vin til de forskjellige rettene. Dyktige servitører fant utmerkede viner til forskjellige rettene. Vi har bar lovord og gi denne restauranten, og kommer garantert igjen.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Curiosity306287

Anmeldt 13. september 2020

Som alltid topp stemning, god service og enestående service. Plankebiffen er den beste biffen jeg har smakt. Perfekt!

Dato for besøk: september 2020
Takk, W1381BKmartine
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Møllehagen serverte oss helt fantastisk nydelig mat! Ble svært positivt overrasket. Vi spise en 3-retters med scampi, Al Capone pepperstek, og ostekake. Alt var helt nydelig, og særlig peppersteken må være noe av det beste - anbefales!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 422toreb
Anmeldt 4. september 2020

Dette var en så fin restaurant med hyggelig personale. Så det var fryktelig dumt at de hadde lagt så lite i maten, for dette kunne blitt en skikkelig digg opplevelse.
Burgeren var tørr og hard. Tydelig ikke laget på huset. Grønnsakene var guffne og tomaten smakte faktisk gammelt. Og aiolien som fulgte med var majones med et ørlite hint hvitløk. Det skal så lite til å lage en burger tallerken så mye diggere. Så dette burde de ha prioritert. For det så meget lekkert ut! Servicen er det ikke noe å si på. Veldig hyggelige.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Ilja S
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Meget god pepperbiff, medium stekt. Nydelig ostekake til dessert. Anbefales varmt for et godt måltid!

1  Takk, torvilds

Reisende som så på Møllehagen Restaurant, så også på

Har du vært i Møllehagen Restaurant? Del dine erfaringer!