“God mat og hyggelig atmosfære”
Anmeldelse av Møllehagen Restaurant - STENGT

Møllehagen Restaurant
Beskrivelse: Møllehagen byr på smakfulle og spennende retter som passer de fleste anledninger og smaker. De store dagene, det romantiske hjørnet, vennegjengen, forretningsmiddagen – kort sagt alle de gode anledningene til å kose seg med et godt måltid. Med vakre Mølledammen som ramme er det lett å la tankene flyte avgårde mens du nyter gode smaker fra glass eller tallerken. Og siden vi holder til midt i hjertet av Norges matfat, finner du selvsagt godt med lokale råvarer servert i rause porsjoner. Hjertelig velkommen.
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Plankesteik med gratinert potetmos er alltid bankers, likte bedre når vi fikk bearnaisesausen varm om jeg skal ha noe å utsette på den. Alltid god mat, og hyggelig betjening, fine lokaler og god atmosfære. Savner Signaturburgeren med Philadelphia ost, det er det eneste. Har vært her mange ganger og kommer igjen

Takk, 662tinea

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde store forhåpninger til restauranten, siden den var høyt rangert i området. Restauranten er flott og servitørene vi hadde gjorde en god jobb. De skal også ha pluss for godt utvalg av barnemenyer. Rettene falt godt i smak hos ungene.

Selv ble det valgt hummerbisque til forrett. Denne kan ikke ha mye hummer i seg. Den smakte hovedsakelig fløte og var veldig salt. Porsjonen var raus, kanskje i største laget for en forrett.

Til hovedrett ble det plankestek, som vi ble fortalt at var signaturrett her. Biffen var bra tilberedt til medium rå, men var smakløs. Potetmosen som ble servert til var ikke det beste valget av tilbehør, og grønnsakene var slappe og veldig salte. Mener menyen også nevnte baconsurrede asparges, men disse så vi ingenting til. Retten kom med både rødvinssaus, som var ok, og et basseng av en kjedelig bearnaisesaus midt i potetmosen.

Siden det var torsdag bød restauranten på gratis sjokoladefondant til alle, og den var god.

Alt i alt et måltid på det jevne, og det står ikke helt i stil til prisen de tar. Mindre salt og mer andre smaker hadde gjort seg her.

Takk, edvintt
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi ønsket å tilbringe en feriekveld med god mat på restaurant, og valget falt på Møllehagen. Maten var helt ok, men vi følte oss litt forvist til kulden da vi ble plassert i ‘uterommet’. Maten var god, men vi ville gjerne ha fått tilbud om å smake på vinen før den ble servert. Det var også en misforståelse for en i vårt følge som hadde bestilt Skalldyrpasta og fikk Skalldyrsalat. Feilen ble rettet opp, men det kunne vært en ide om servitøren hadde oppsummert bestillingen slik at feilen kunne ha blitt avverget før maten stod på bordet. Hyggelig og blid betjening, men det lille ekstra manglet.

1  Takk, Linusmamma
Anmeldt 17. juli 2021

Fantastisk god mat og betjening, kommer gjerne tilbake der.
Kan virkelig anbefales.
Personalet var enestående og restauranten like så

Takk, tones399
Anmeldt 12. juli 2021

Angusburgeren var svært saftig og velsmajende. Personell veldig hyggelige. Anbefales på det varmeste!

Takk, karisynnoveaas

Reisende som så på Møllehagen Restaurant, så også på