“Meget bra Sushi”
Anmeldelse av Tako Sushi

Tako Sushi
Vurdert som nr. 2 av 10 Restauranter i Jorpeland
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Alltid ferske råvarer og utrolig god smak. Blant de beste! Her er det ikke tilfeldigheter for Tako Sushi levere alltid!

Dato for besøk: september 2020
Takk, t0rmartint

Anmeldt 17. juni 2020

beste sushien jeg vet om! mye utvalg og gode råvarer, alltid vært fornøyd her, vi pleier å bestille her når vi skal kose oss litt ekstra, da med venner, familie og bekjente. tar somregel i gjennomsnitt 15 minutter å få maten. stedet er rent, ryddig og hygienisk.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, stinesedberg-
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

På bakgrunn av gode anmeldelser valgte vi sushi. Hvem skulle trodd at de kan lage skikkelig sushi på Jørpeland? Det var den beste vi har hatt på lenge, og prisen er og så absolutt innafor. Kommer tilbake hit neste gang vi kommer til Jørpeland.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, 411elseh
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Alltid like nydelig smak og lekkert tilberedt❣️Vårt beste mattilbud enten en vil ha lunch eller middag. Håper flere finner veien

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Olivia H
Anmeldt 3. juli 2019

Elsker sushi, men etter å ha spist «vår» sushi, så kjøper jeg ingen andre steder. Dette er Strand sin beste restaurant❣️

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Olivia H

Reisende som så på Tako Sushi, så også på

Har du vært i Tako Sushi? Del dine erfaringer!