Anmeldt 23. september 2018

Veldig god mat her. Vi spiste spesialiteten butchers steak til kr 298 pp, det var sol og varmt saa vi kunne sitte ute. Deilig 0,5l Lervig pils som tilbehor. Fine rom med gode senger, men bestill paa forhaand. Enormt med folk her da absolutt alle skal gaa til Preikestolen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 116vivif
Preikestolenf, Daglig leder på Preikestolen fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2019

Takk for tilbakemeldingen.

Det kan være mye folk i visse tider, men vi anbefaler også vinterturer til Preikestolen. Fantastisk å komme opp på toppen med snødekte topper.

Velkommen tilbake.

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde et fint opphold her. Hadde familierom som vi syns var litt lite for to voksne og to store barn (sammenliknet med hotell og ikke hytte). Savnet knagger/noe å henge opp tøy på etter en regntung tur i fjellet. Fornøyd med maten. Ellers er omgivelsene storslåtte.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, JosteinL3

Hei

Takk for tilbakemeldingen. Vi jobber med oppgraderinger av rommene, så vi tar med oss tilbakemeldingene her!

Velkommen tilbake.

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Rombestilling og bordbestilling i forkant, men glemte å spesifisere ønsket meny. Spesialiteten «slakterbiff» var utsolgt da vi gikk til bords kl 2000 men fem sultne kjøttetere klarte å trylle frem mere kjøtt. Nydelig mat servert med «Baron de Lay» har gjort oss klare for en god natt søvn og besøk på Preikestolen i morgen. Familierom og middag for fem blir ca 6000, men er man på tur så er man på tur. God sommer.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, larsandersl
Preikestolenowner, Daglig leder på Preikestolen fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei

Takk for en kjekk tilbakemelding, og velkommen tilbake :)

Anmeldt 6. juni 2018 via mobile enheter

Imponerende god mat. Jeg har spist mye god mat på norske Turisthytter - men aldri noe slikt som dette!
Spenstig arkitektur og gode rom. Makeløs beliggenhet og utsikt. Til tross for beliggenhet midt i en av Norges mest besøkte naturprakt med godt over 200.000 besøkende årlig var det overraskende å finne et så godt overnattingssted. Har vært tre dager på konferanse - et godt sted for å tenke og arbeide

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 912sigridj
Preikestolenowner, Leder  på Preikestolen fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2018

Tusen takk for en flott tilbakemelding :)

Velkommen tilbake til oss, både som privatperson og konferansegjest :)

Anmeldt 4. juni 2018

Vi visste at stedet var overpriset pga. turisme, men vi beregnet tiden noe galt og var veldig sultne da vi ankom stedet. Så vi bestemte oss for å ta en middag koste hva det koste ville. Prisene var høye, som forventet. Vi synes det var litt trist at få av personalet var norske, og at de hadde veldig liten peil på både meny-innhold og kasseapparat i spiseområdet. Det tok veldig lang tid å både bli ekspedert og få maten. Men tross dette, så var porsjonene ok og maten smakte ganske godt.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, dorthesKS

Hei

Takk for tilbakemelding, og vi beklager at du opplevde oppholdet hos oss på en slik måte.
Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre.

Velkommen tilbake