Tripadvisor
Jorpeland
Publiser
Innboks
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Dette har vært en flott ramme for tur med kollegaer. Det er en fin reise gjennom norsk natur på vei til stedet. Flott utsikt, fine rom og god mat. Greit møtelokale i den gamle fjellstua. Tur på preikestolen er obligatorisk!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, HCMy
Preikestolenf, Daglig leder på Preikestolen fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2019

Hei

Takk for hyggelig tilbakemelding, så håper vi at vi ser dere igjen :)

Anmeldt 4. juni 2019

God plass å overnatte når en har gått til prekestolen en vakker dag. Trøtt og sulten fikk en førsteklasses middag på kvelden, god frokost neste dag. Kan virkelig anbefale dette stedet . Gratis parkering .

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Anne A
Preikestolenf, Daglig leder på Preikestolen fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2019

Hei

Tusen takk for fin tilbakemelding, håper dere fikk en flott tur til Preikestolen.

Velkommen tilbake :)

Anmeldt 24. mars 2019 via mobile enheter

Hyggelig og ny fjellstue med hyggelig betjening. Dejlig mat og fine rom. Godt utgangspunkt for fjellture i området hvor man etterfølgende kan spise godt og hygge sig i hyggelig atmosfære. Prisgunstig for en hel familie. Og godt sted å holde selskap.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Jackfoodie1
Preikestolenf, Daglig leder på Preikestolen fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2019

Takk for tilbakemeldingen.
Ja, selskap fikser vi, så det er bare å ta turen :)

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi overnattet her i desember 18 og hadde en flott helg. Rommene er enkle men OK. Vi fikk rom med to enkeltsenger men jeg regner med at dobbelseng kan være tilgjengelig på noen rom (?) Vi spiste nydelig julemat på restauranten og hadde ingenting å utsette på frokosten heller. Servicen var hyggelig og meget bra. Som medlemmer av turistforeningen fikk vi 10 % rabatt på både overnatting og mat/drikke. Denne gangen gikk vi ikke til Preikestolen men Refsvatnet rundt (vannet man ser nedenfor Preikestolhytta). Vi tok noen avstikkere og fikk med oss en del flotte stier på veien rundt og litt opp og ned. Meget fin tur som anbefales. Enkel tur men jeg tenker man skal beregne ca 2 1/2 time gåtid rundt vannet når man følger den merkede løypa. Det er litt opp og ned men ikke krevende og en skogstur opplevelse sitter man også igjen med.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Norw50
Anmeldt 23. september 2018

Veldig god mat her. Vi spiste spesialiteten butchers steak til kr 298 pp, det var sol og varmt saa vi kunne sitte ute. Deilig 0,5l Lervig pils som tilbehor. Fine rom med gode senger, men bestill paa forhaand. Enormt med folk her da absolutt alle skal gaa til Preikestolen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 116vivif
Preikestolenf, Daglig leder på Preikestolen fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2019

Takk for tilbakemeldingen.

Det kan være mye folk i visse tider, men vi anbefaler også vinterturer til Preikestolen. Fantastisk å komme opp på toppen med snødekte topper.

Velkommen tilbake.