Tripadvisor
Jorpeland
Publiser
Innboks
Anmeldt 2. desember 2019

Vi var ei natt på Preikestolen Fjellstue i helga. Vi var de fem eneste gjestene på hotellet. Likevel holdt de åpent for oss og sparte ikke på noe mtp tre-retters middag og frokost. Vi følte oss velkommen med fyr i peisen og pyntet juletre. Kan virkelig anbefales! Også for de som er fra/bor i Rogaland

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, sgjestadims
Anmeldt 29. september 2019

Ok hotell, flott utsikt. Perfekt utgangspunkt for turer i flotte omgivelser.
Grei nok frokost.
Kl 08:30 bestillte vi vindus bord til 4 personer, da vi kom om kvelden fikk vi beskjed at alle ønsker vindus bord. Vi påpekte at vi var første mann som skrev oss på listen om morgenen for bestilling av bord til middag om kvelden. Etter mye om og men , fikk vi bord som bestillt. Vi skjønte ikke helt bestillings systemet, noen fikk bestille ved bordet og fikk maten servert. Vi måtte bestille i skranken og hente maten selv. Skryt til kokken , maten var kjempe god!

Kjempe kjedelig med vann som strømmet utover gulvet ved dusjing. Ser andre også har påpekt dette ved sine besøk. Burde vært ryddet opp i.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, mallamareno50
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Dette har vært en flott ramme for tur med kollegaer. Det er en fin reise gjennom norsk natur på vei til stedet. Flott utsikt, fine rom og god mat. Greit møtelokale i den gamle fjellstua. Tur på preikestolen er obligatorisk!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, HCMy
Preikestolenf, Daglig leder på Preikestolen fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2019

Hei

Takk for hyggelig tilbakemelding, så håper vi at vi ser dere igjen :)

Anmeldt 4. juni 2019

God plass å overnatte når en har gått til prekestolen en vakker dag. Trøtt og sulten fikk en førsteklasses middag på kvelden, god frokost neste dag. Kan virkelig anbefale dette stedet . Gratis parkering .

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Anne A
Preikestolenf, Daglig leder på Preikestolen fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2019

Hei

Tusen takk for fin tilbakemelding, håper dere fikk en flott tur til Preikestolen.

Velkommen tilbake :)

Anmeldt 24. mars 2019 via mobile enheter

Hyggelig og ny fjellstue med hyggelig betjening. Dejlig mat og fine rom. Godt utgangspunkt for fjellture i området hvor man etterfølgende kan spise godt og hygge sig i hyggelig atmosfære. Prisgunstig for en hel familie. Og godt sted å holde selskap.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Jackfoodie1
Preikestolenf, Daglig leder på Preikestolen fjellstue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2019

Takk for tilbakemeldingen.
Ja, selskap fikser vi, så det er bare å ta turen :)