hannelbe
Fredrikstad, Norge
Anmeldelse av Preikestolen BaseCamp
4,0 av 5 boblerAnmeldt 4. aug. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2020
Romslige leiligheter så nær sjøkanten du kommer.  Eget kjøkken og bad. Fantastisk utsikt når solen titter frem. Anbefales!
  • Agoda.com
23.2 km fra Preikestolen BaseCamp
Restaurant
Se flere hoteller i Jorpeland
Anmeldt 16. juli 2020

Hvis man ønsker å komme seg til Preikestolen, og i tillegg har lyst å gjøre det hele til en mye mer behagelig opplevelse (nesten litt luksus), er en natt her helt genialt. Eller to netter som vi tok. Da kan du komme dagen før du skal gå opp, få en god middag og noen glass vin før du legger deg i et romslig rom, men eget bad (og dusj), før du legger deg og sover. Fordi du faktisk sover der natta før du skal gå, er det mye enklere å bestemme når turen skal starte (man kan tilpasse vær og antall folk). Når turen er ferdig kan du igjen nyte en to-retters middag – med noen glass vinn – før du igjen går og legger deg.

For én som ikke er så keen på telt eller hytter uten strøm og sånn, er dette helt konge. Det er faktisk latterlig bra :-D

2  Takk, KennethRordam
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi kjørte opp i håp om og få en varm lunsjrett. Men det var det ikke, men vi kunne få et gratis eple. Ble henvist til nabobygget som var kafen. Der hadde de heller ikke noe. Etter og ha stått 10 minutter på parkeringsplassen måtte vi så betale 250,- kroner før vi kjørte videre til Lysefjord senteret og fikk deilig fiskesuppe.

1  Takk, oddsigve
Anmeldt 23. juni 2020

Booket en natts opphold her for å gå Preikestolen. Vi ankom mandag i 2030 tiden og fikk i forkant kode og romnummer på sms.
Rommene: Dette er et hostel men vi ble gledelig overrasket over at rommet var såpass årleit. Det hadde litt hotellrompreg over seg med fint bad og gode senger å ligge i. Tre(!) fluffy puter og dyner med rent og appetittelig sengetøy.
Negativt: litt dårlig renhold rundt kontaktpunkter spesielt da stikkontakt ved nattlampen ved sengen, der var det mye skitt samt buser. Nå som covid-19 er en trussel bør slikt bli rengjort.
Spising: da det var satt inn restriksjoner grunnet covid-19 så fikk vi utdelt frokostpakke da det ikke ble satt ut frokostbuffet. Dette var et fint alternativ og maten var god.vi rakk ikke spise flere ganger på stedet.
Service: Det er ingen resepsjon på hotellet men de ansatte i "baren" var behjelpelig med alle spørsmål. Vi fikk også låne dusj etter utskjekk i annet lokale etter turen vår. Hyggelig personale, hyggelig atmosfære og generelt fint sted. Deilig med god ventilasjon i bygget i varmen.Vi kan anbefale dette overnattingsstedet og vi kommer gjerne tilbake hit neste gang.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Siricius
Anmeldt 5. desember 2019 via mobile enheter

Om man skal gå Preikestolen eller andre turer i nærområde rundt er det et flott utgangspunkt. Og stillheten som senker seg når alle dag turistene er borte er helt fantastisk. Rommene er flotte og servicen er bra. Dessverre hadde vi litt uhell med vårt rom.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Reisejente85_
Anmeldt 2. desember 2019

Vi var ei natt på Preikestolen Fjellstue i helga. Vi var de fem eneste gjestene på hotellet. Likevel holdt de åpent for oss og sparte ikke på noe mtp tre-retters middag og frokost. Vi følte oss velkommen med fyr i peisen og pyntet juletre. Kan virkelig anbefales! Også for de som er fra/bor i Rogaland 😊

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, sgjestadims