Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Det er en helt unik opplevelse å overnatte i The Bolder Skylodge. Beliggenheten på Skjerafjellet ved Lysefjorden er spektakulær, med utsikt mot fjorden og Lysefjordbrua. Hyttene er ikke mindre imponerende der de står på en søyle og nesten svever i luften. Foreløpig finnes det 2 slike, men det skal etter planen bli 6 hytter til slutt.
Store vindusflater gjør at man føler seg i ett med naturen, samtidig som man har det komfortabelt og luksuriøst inne. Det er trangt om plassen, men på imponerende vis har man fått plass til et designerkjøkken, bad og to soverom på bare 24 m2 fordelt over to etasjer. På hovedsoverommet er det en fullt regulerbar dobbelseng med massasje, og panoramautsikt mot det nydelige landskapet. Skylodgen er ellers utstyrt med alt man trenger, og flasken med vin som møter deg ved ankomst er en hyggelig bonus. Det koster litt å være her, men så er det også en opplevelse av de sjeldne. Mer spektakulær overnatting skal du lete lenge etter!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, HallsteinO4